Mieheni hakkaa minua joka päivä
Mitä tuolle voisi tehdä? En jaksa tätä enää, mutta kun on nuo lapset...
Kommentit (18)
Kysy mieheltäsi mitä osaa käytöksestäsi sinun tulee muuttaa.
Et sä lapsia suojele yhtään pitämällä niitä tollasessa ympäristössä missä isä lyö äitiä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Syy löytyy peilistä!
Sinä olet narsistipaska.
Rakkaudesta se hevonenkin potkii ;)
Mun luokse voisi tulla joksikin aikaa piiloon, jos muhun luottaa. Olen 30v mies ja asun pienessä yksiössä. Tämä olisi tosi huono ja epämukava järjestely, mutta kai se olisi parempi kuin ei mitään. Olen lähes aseksuaali, joten sen suhteen ihan turvallinen. Täällä on myös kissoja.
Mulla on myös kontakteja ihmisiin, jotka voivat järjestää asiat, tosin mitään en voi taata. Asiat riippuu myös paljon siitä sun omasta halustasi lähteä ja järjestää asiat.
Saatan laittaa sähköpostia, jos joku laittaa osoitteen ja läänin.
Jos kysyt vauvapalstalta neuvoa, niin ehkä et edes halua apua. Onnea elämään.
Jos kysyt vauvapalstalta neuvoa, niin ehkä et edes halua apua. Onnea elämään.
Just lasten takia sun pitää lähteä HETI!
Turvakodista saat myös neuvoja miten muutenkin voit vahvistua ja keillejutella tilanteestasi jne. Tai jos et muuta uskalla tai keksi käy omassa terveyskeskuksessasi ja kerro lääkärille jolla on vaitiolovelvollisuus tietty. Apua löytyy, ja tosiaan jos lapset asian näkevät /tietävät et sinä yksin voi heitä auttaa tilanteessa, vaan olisi hyvä saada tilanne muuttumaan. Eikä ole väliä mikä on uskontosi tai heimosi, apua hakemaan mars:).
Ole rohkea.
Joku turkkilainen pizzankääntäjä vai?
Sukulaiseni muija pahoinpitelee fyysisesti ja henkisesti miestään. Tätä on jatkunut vuosia. Ketuttaa kun tyyppi pilaa elämänsä tämmösessä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuolle voisi tehdä? En jaksa tätä enää, mutta kun on nuo lapset...
Hommaa ne lapset edes jonnekin jos jokin sinua pidättää. Lasu, ei lasten kuulu nähdä väkivaltaa. Järjestyy.
Turvakotiin nyt aluksi lasten kanssa.