Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa parhaat lämpimät talvitakit ??

Vierailija
07.12.2018 |

Millasia hyviä ja lämpimiä takkeja teiltä löytyy onko untuva vai parka? Suositelkaa merkkejä ja mikä ei ole niin hyvä? Canada goose varmasti hyvä mutta järkyn hintasia ovat nuo. Onko oikeasti suurta eroa esim peakin ohuella toppatakilla johonkin normaalimerkkiin? Millaisia kokemuksia north facesta sillä ainaki mainospuheet kehuu? Kauhean ohuen oloisia olleet nuo
kokeilemani peakin&fjällravenin toppatakit stadiumissa ja intersportissa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Didrikssonin parka mulla. Tarkenee kylmälläkin tällainen vilukissa. On lisäksi vedenpitävä.

Vierailija
2/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Didrikssonin parka mulla. Tarkenee kylmälläkin tällainen vilukissa. On lisäksi vedenpitävä.

Oliko kallis ja mistä ostit? Mulla icepeakin toppatakki ja on lämmin mut hiukan tiukan oloinen päällä. Taisi maksaa jotain 150€. Kertokaa mullekki peakin omistajat onko niissä jotain erikoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Henry s markettitakki joka myös lämmin mutta alkaa olemaan siinä kunnossa että kohta pitää ostaa uusi. Koskaan en ole kallista merkkitakkia ostanut ja nyt silmäillyt north facea

Vierailija
4/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moncler, joka on myös tyylikäs toisin kuin Goosen tai Joutsenen takit. Hintaluokka vaan ei taida sopia sinun kukkarollesi :)

Vierailija
5/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kallis ja mistä ostit? Mulla icepeakin toppatakki ja on lämmin mut hiukan tiukan oloinen päällä. Taisi maksaa jotain 150€. Kertokaa mullekki peakin omistajat onko niissä jotain erikoista

Ostin jokunen vuosi sitten Stadiumilta, oli tarjouksessa muistaakseni 199€.

- nro 1

Vierailija
6/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armani tai Gucci

Myös Korhonen&Virta.. Eiku siis Dolce&Gabbana käy

Vierailija
7/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa rumia nuo Monclerit. Kyllä Gooset ovat näyttävämpiä.

Vierailija
8/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin takki hakusessa! Mua tuo goose ei vaan iske omaan silmään. Mietin että mielummin ostaisi käytettynä jonkun merkkitakin kuin uutena. Onko jotain tunnettuja merkkejä mitä ette suosittele

Vierailija
9/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei peak fanit onko peakin helium malli kuinka lämmin?

Vierailija
10/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkis on lämmin ja kestävä.

Vierailija
11/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin joskus vuosia sitten Luhta Outletista ostettu untuvatakki. Ostin 20 eurolla kun normaalisti maksoi 80 euroa. Ihan hyvin lämmittää kyllä, mutta ajattelin vaihtaa kun parkatakki ruvennu kiinnostamaan.

Vierailija
12/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella Stadiumin oman merkin Everestin untuvatakkeja. Ovat monesti myös sivuilla jäsenille alennuksessa, harvoin mitään tarvinnut tuolta täysihintaisena ostaa. Omasta pitempihelmaisesta parkasta maksoin muistaakseni 170€. Laatu on yhtä hyvä kuin kalliimmissa. Peakin takeissa maksaa vain merkki. Goosesta puhumattakaan. Suosittelen kyllä untuvan ostoa, ei ole palellut sen jälkeen!

Vierailija
13/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on raiskin vanutoppatakki ja se on ihan yhtä lämmin kuin untuvatakitkin (on myös joutsenen untuvatakki, mut en pidä siitä kun se on liian "muhkea")

Vierailija
14/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hg kirjoitti:

Olipa rumia nuo Monclerit. Kyllä Gooset ovat näyttävämpiä.

Monet merkkitakeista näyttää halpis marketilta kyllä

Vierailija
15/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniqlosta saa täysuntuvaista takkia alle 150 euron.

https://www.uniqlo.com/eu/en/women/outerwear/down-coats-jackets-vests

Vierailija
16/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liputan myös Didriksonin puolesta. Canada goose on on varmasti lämmin, mutta ainakin Helsingin talvi on lähinnä räntäinen, eikä tuolla tee yhtään mitään silloin. Ja sisällä läkähtyy jos tarvii vaikka kaupassa piipahtaa.

Mulla myös Peakin Jenny (?) parka. Ei untuvaa mutta mielestäni tosi lämmin ja täysin vedenpitävä. Ja tilaa kerroksille alle, kun vaikka Didrikson enemmän tyköistuva. Tosin tykkään siitä ehkä enemmän.

Yhdellä takilla ei musta Suomessa pärjää kun vaihtelee niin paljon säät.

Vierailija
17/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Joutsenen untuvatakki, vaalea. Ollut minulla jo ainakin kahdeksan vuotta, olen pessyt koneessa tennispallon kanssa, hyvänä ja lämpimänä on pysynyt, kangas ei ole kärsinyt pesuista. On niin lämmin, että alle 10 asteen pakkasella pidän nk. toppatakkia tai laitan alle hyvin ohuen puseron, muutoin on liian lämmin. Maksoin aikoinaan takista muistaakseni n. 700 euroa.

Vierailija
18/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkis on lämmin ja kestävä.

Kestävyydestä päivittäisessä käytössä voi varmaan olla montaa mieltä ja leikkaukset ovat 1700-luvulta. Lammasturkki missä on kaulus joka ei vaadi kaulaliinoja voisi olla kova sana. Lentäjillä oli näitä joskus 1940-luvulla.

Vierailija
19/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hilfigerin ja marco polon untuvatakit. Todella hyviä ja lämpimiä. Välillä käytän pesulassa ja taas kuin uusi.

Vierailija
20/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi Espoon ja Kauniaisten eliittirouvien suosima untuvatakki Parajumpers Masterpiece-sarjasta, eli jonka hupun sisus on turkiksin vuorattu. Hintaa yli tonni.

Espoon ja Kauniaisten rouvat pitivät aiemmin Canada Gooseja mutta siirtyivät Parajumpersiin ja Moncleriin sen jälkeen kun "Kanadan Kusesta" tuli liian tavallinen ja aikuispissikset alkoivat ostaa niitä myös kopioina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme