Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen vaatteet hoituvat narulta kaappiin?

Vierailija
11.05.2006 |

Meillä jompikumpi (yleensä minä) hakee pyykit narulta kodinhoitohuoneeseen ja sieltä sitten mies hakee tarvitessaan tai joskus minä viikkaan ne hänen sängylleen ja hän laittaa kaappiin.

Molemmat pestään pyykkiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minähän ne sinne pistän, muuten maatuisivat kuivausrummussa varmaan loputtomiin.

Vierailija
2/9 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haen/kerään narulta ja viikkaan/kasaan tiettyyn paikkaan josta mies hoitaa ne kaappiin -ennemmin tai myöhemmin. Joskus kyllä sanon, et kerää pyykit ja joskus mies itse hoksaa kerätä ne. Mä pesen meillä pyykit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hoitaa oman pinonsa kaappiin -myös mies :)

Vierailija
4/9 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitettävät kodinhoitohuoneeseen, mies silittää.

Vierailija
5/9 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä pesen ja laitan kaappiin. Mutta aikaisemmin kun asuttiin pienemmässä asunnossa, myös mies huolehti joskus pyykeistä.

Vierailija
6/9 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen vaatteet hoituvat narulta kaappiin?

Ja toisinaan on myös mietitty millä ne sais menemään pyykkikoriin, odottamaan pesua.

Meillä nimittäin on hujan hajan miehen puhtaita ja likaisia vaatteita ympäri taloa.

Kun sitten kimahdan, sullon kaikki, niin puhtaat kuin likaisetkin vaatteensa kaappiin. Ja ovi tiukasti kiinni!

Vierailija
7/9 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en vie niin mies ottaa aina vain narulta puhtaat päällensä (testattu on), mutta ei koskaan älyä viikata niitä ja viedä kaappiin.

Vierailija
8/9 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes miehen vaatteet kaappiin? Se kun useimmissa tapauksessa elättäkin teidät. Uskomatonta!

Vierailija
9/9 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä siis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä