Miten miehen vaatteet hoituvat narulta kaappiin?
Meillä jompikumpi (yleensä minä) hakee pyykit narulta kodinhoitohuoneeseen ja sieltä sitten mies hakee tarvitessaan tai joskus minä viikkaan ne hänen sängylleen ja hän laittaa kaappiin.
Molemmat pestään pyykkiä.
Kommentit (9)
mä haen/kerään narulta ja viikkaan/kasaan tiettyyn paikkaan josta mies hoitaa ne kaappiin -ennemmin tai myöhemmin. Joskus kyllä sanon, et kerää pyykit ja joskus mies itse hoksaa kerätä ne. Mä pesen meillä pyykit.
Jokainen hoitaa oman pinonsa kaappiin -myös mies :)
Silitettävät kodinhoitohuoneeseen, mies silittää.
Eli minä pesen ja laitan kaappiin. Mutta aikaisemmin kun asuttiin pienemmässä asunnossa, myös mies huolehti joskus pyykeistä.
Miten miehen vaatteet hoituvat narulta kaappiin?
Ja toisinaan on myös mietitty millä ne sais menemään pyykkikoriin, odottamaan pesua.
Meillä nimittäin on hujan hajan miehen puhtaita ja likaisia vaatteita ympäri taloa.
Kun sitten kimahdan, sullon kaikki, niin puhtaat kuin likaisetkin vaatteensa kaappiin. Ja ovi tiukasti kiinni!
Jos en vie niin mies ottaa aina vain narulta puhtaat päällensä (testattu on), mutta ei koskaan älyä viikata niitä ja viedä kaappiin.
Edes miehen vaatteet kaappiin? Se kun useimmissa tapauksessa elättäkin teidät. Uskomatonta!
minähän ne sinne pistän, muuten maatuisivat kuivausrummussa varmaan loputtomiin.