Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Linnan juhlissa pitäisi olla vieraana aktiivimallin täyttäneitä kunniatyöttömiä!

Vierailija
06.12.2018 |

Se olis sulka Sipilän hallituksen supersaavutuksiin, joista pressakin on ylpeä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli mutta valitettavasti yhtään sellaista ei löytynyt. Parempi onni ensi vuonna.

Vierailija
2/3 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhut asiaa, minä olen täyttänyt jo keväästä asti aktiivimallin. Eka jakso meni puihin mutta nyt olen täyttänyt kansalaisvelvollisuuteni. Täytyy sanoa, että se 18 tuntia on tosi iisi, että kun sen paikan vain saa, niin tekeehän tuon. Mutta kannattaa säästää ensin vähän, rahat myöhästyvät sen pari viikkoa kyllä näissä. Rahoilla tarkoitan työttömyystukea, jolla tosiaan täytyy edelleen toimeen tulla, eihän se työmäärä taloudellista helpotusta anna.

Mutta ei linnan juhliin, ei köyhä pysty ostamaan pukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhut asiaa, minä olen täyttänyt jo keväästä asti aktiivimallin. Eka jakso meni puihin mutta nyt olen täyttänyt kansalaisvelvollisuuteni. Täytyy sanoa, että se 18 tuntia on tosi iisi, että kun sen paikan vain saa, niin tekeehän tuon. Mutta kannattaa säästää ensin vähän, rahat myöhästyvät sen pari viikkoa kyllä näissä. Rahoilla tarkoitan työttömyystukea, jolla tosiaan täytyy edelleen toimeen tulla, eihän se työmäärä taloudellista helpotusta anna.

Mutta ei linnan juhliin, ei köyhä pysty ostamaan pukua.

Hienoa!