Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väsyttää!

Vierailija
11.05.2006 |

Ja jos joku lässyttää et mitäs teit lapset pienellä ikäerolla niin kuristan!

Meillä on molemmat lapset saanu virustartunnan ja paska, oksennus lentää, räkä valuu, kuumetta on laskettu supoilla..

Menee päikkärit eritahtiin, öisin herätään itkeen ja mitä tekee mies? NUKKUU.

Oon niin väsyny että tekis mieli itkee, muttei jaksa.

Oon huutanu lapsille (vaippaikäsille) että nyt hiljaa ja silmät kiinni, lukenu satuja, heijannu, juottanu, syöttäny.. Siivoon ja puunaan..

Kaikki tämä pitäis ottaa siis iisisti eikä saa olla ihminen ja valittaa??

NYT istun tässä ja syön nää kolme sämpylääni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsensa jokainen tekee miten itse parhaaksi näkee. Voimia ja pikaista paranemista koko poppoolle!!!

Vierailija
2/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sitten koko poppoo hereellä.. Taas itketään kaikkee..

Yks sämpylä olis viälä syömättä.

Aapee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan myös sitä kun sanotaan mitäs teit lapset pienellä ikäerolla... Useinmiten kuitenkin on sitä mukavaa aikaa.

Toivottavasti teillä parannutaan pian!

Vierailija
4/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt ei vaan jaksa.

Oon sanonu miehelle että miten päivä on menny ja et väsyttää. Tänään sillä on viä töitten jälkeen tärkee juttu joten lähtee tunnin kuluttua kun pääsee töistä ja tulee yheksältä. Ahdistaa jo valmiiksi..

Se kyllä käy kaupassa mut mun pitäis miettiä mitä ostaa, se kysyy multa annetaanko suppo tai tehdäänkö sitä tai tota. Olis kiva jos se lopettais tollasen ja sanoo et laitan supon tai haen sitä ja tota..

Yks päivä se tuli kotio ja olin väsyny ja halusin vaan lenkille koiran kanssa. Mää pidin vauvaa ja ruoka lämpeni mikrossa. Mies sano et vie koiran ulos ja mää meinasin saada hermoromahduksen kanssa -sen logiikalla mää olisin voinu syöttää ja vaihtaa kuiviin koska lapsi oli mulla, hän olis voinu lähtee lenkille (siis vieläkään ei olis tarttenu hoitaa lapsia). Karjasin vaan et mää kyllä vien koiran - ota sää kersa!

On kamala olo kun ei jaksa vaikka äitinä pitäis.. Sätin itteeni kun oon tällänen kamala murahtelija.

Viimeyökin meni siihen että vauva itki kolmeen otteeseen ja isompi itki sängyssään ja makasin vieressä puolituntia että rauhottuisi.. Mies kääntää vaan kylkeä että jaksaisi töissä. :(