Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämmin kiitos veteraanien korteista! T:tytär

Vierailija
05.12.2018 |

Kiitos teille, jotka lähetitte veteraaneille itsenäisyyspäiväkortteja.

Olen veteraanin tytär. Hän sai 3 korttia. Yksi oli päiväkodin lapsilta ja sitten yhdessä oli runoja ja yhdessä oli kiitos jo toivotus.

Kaikissa liitettiin siitä, että taistelivat meille vapaan maan. Kiitos paljon. Kortti ne herkistävät. Isäni oli sodassa 3 vuotta.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille teille, joka lähetitte kiitoskortteja.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin sinne. Mukava kuulla, että ilahduttivat! Harvoin näitä kiitoksia kuulee mistään kautta, edes vahingossa, kuten nyt sattui osumaan silmään.

Vierailija
2/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä ja on ihan oma ilo välittää kiitokset itsenäisyydestä veteraaneille korttien muodossa. Hyvää itsenäisyyspäivää myös sinulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, että jossain tehdään tuollaista. Lapsen koulussa oli kutsuttu veteraaneja koulun tilaisuuteen.

Olen joskus miettinyt, kuinka veteraaneille olisi kiva osoittaa, että heistä välitetään ja arvostetaan. Lahjoittaa aikaa tai rahaa. Vaikea vain tietää kuinka toimia.

Vierailija
4/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi maksaa järjestölle, kun tuntuu, että siellä menee kuluihin enkä tiedä meneekö veteraaneille mitään elleivät pidä ääntä.

Vierailija
5/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi maksaa järjestölle, kun tuntuu, että siellä menee kuluihin enkä tiedä meneekö veteraaneille mitään elleivät pidä ääntä.

En usko että pitävät meteliä itsestään.

Linnan juhlissa heitä voisi haastatella pidempään. Joo, välillä jutut karkaavat, mutta en jaksaisi enää yhtään vlogistaran niinku-haastattelua.

Vierailija
6/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhuksia tällä palstalla käy? Isoäitini on veteraanin tytär ja hän on 75 v.

Vierailija
7/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "veteraanien lapsia" täällä paljonkin?

Vierailija
8/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhuksia tällä palstalla käy? Isoäitini on veteraanin tytär ja hän on 75 v.

Tuskin on sulta pois. Ja jotkut ovat voineet olla todella nuoria sodassa, saaneet lapsia vanhempana jne.

Vierailija
9/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 provo. Satavuotiaiden tyttäret käyvät vauvapalstalla😂😂😂

Joo veteraaneille kaikki kunnia.

Vierailija
10/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt ikäloppuna itseäni pidä, olen 52v. Isäni syntyi v. 1923 ja minä v. 1966. Isä oli armeijassa jatkosodassa vv. 1941-1944.

Vierailija
11/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on sulta pois. Ja jotkut ovat voineet olla todella nuoria sodassa, saaneet lapsia vanhempana jne.

Veteraanien lapsia kutsutaan termillä 'suuret ikäluokat'.

Vierailija
12/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap ja täytin juuri 55. Mulla on teini-ikäisiä lapsia. Olen ollut palstalla heidän vauva-ajastaan asti.

Isäni oli 40-vuotias, kun synnyin.

Tämä ikäni ihmettelijöille.

Muille kiitos kauniista vastauksista!

Ap

Vierailija
13/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi olla ollut vaikka 25-vuotias, jos vaikka Sauli Niinistön lasta miettii :)

Vierailija
14/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut, että jos nuo omaisuudet myytäisiin ja jaettaisiin veteraaneille, kukin saisi vain muutaman kympin.

Minusta on mukavaa, kun nuoret armeijan miehet keräävät rahaa veteraaneille. Siinä ikään kuin konkretisoituu se, minkä vuoksi hekin ovat siellä armeijassa. Eli jotkut ovat joutuneet puolustamaan maata asein ja siksi maanpuolustusta tarvitaan.

Vierailija
15/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että viime vuonna isälleni tuli oikein hieno kortti joltain kouluikäisenä pojalta. Siinä oli hänen nimensä ja osoitteensa ja isäni sitten lähetti hänelle kiitoskirjeenkin. Mahtavaa nuorisoakin on kasvamassa.

Ap

Vierailija
16/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että historiankirja on sinulle liikaa, mutta googlaa tai katso wikipediasta talvisota ja mieti uudelleen.

Vierailija
17/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa että jopa tämä positiivinen aloitus on saanut 2 alapeukkua.

Täällä on outoja.

Vierailija
18/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että historiankirja on sinulle liikaa, mutta googlaa tai katso wikipediasta talvisota ja mieti uudelleen.

Isoisän isä oli syntynyt vuonna 1916. Jos olisi elossa niin olisi 102-vuotias. Talvisodassa taisteli.

Vierailija
19/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

53 v. ystäväni isä on veteraani.

Vierailija
20/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähettänyt korttia, mutta jos jotkut veteraanien omaiset lukevat ketjua, voivat kertoa heille lämpimät kiitokset minulta! Omat rakkaat veteraanit ovat jo nukkuneet pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän