Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RAskaana oleva mamma oli eilen ihan pirttihirmu ja nyt pitäisi saada joku lepyttelyviesti miehelle...

Vierailija
11.05.2006 |

Eilinen päivä oli siis taas aivan kamala, raivostuin joka asiasta ja pidin koko illan ihan idioottimaisesta syystä mykkäkoulua. Itseasiassa mies ei edes tiedä miksi pidin mykkäkouua ja nyt hävettää niin paljon. En edes kehtaa asiaa sanoa...

Mies raukka oli ihan ihmeissään illan ja aamulla sitten häippäs töihin. Huono olen pyytämään anteeksi joten nyt pitäisi sitten saada joku kiva viesti minkä voisi miehelle laittaa töihin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, käyttäydyin ihan hölmösti. En tarkoittanut loukata.

Minua ainakin vaan vituttaa kaiken maailman lepyttelyt silloin kun olisi anteeksipyynnön aika. Ihan kuin toinen yrittäisi mitätöidä aiheuttamansa mielipahan ja kerätä säälipisteitä: " Miten sä nyt näin kivalle kaverille voit murjottaa ja olla pitkävihainen" .

Vierailija
2/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen viestin olen saanut mieheltä kuvaamasi kaltaisen turhan murinan jälkeen: " Anteeksi murina. Rakastan sinua."

Siitä tuli parempi mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit vihainen ja sillä siisti, mitä tuota sen enempää selittelemään ja miestä mielistelemään...

Äläkä ainakaan pistä kaikkea raskauden piikkiin jos et osaa käyttäytyä!

Vierailija
4/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Joko olet käynyt vieraissa kun mä olen raskaana ja pahantuulinen"