Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkkamaisia tuntemuksia vaikka olitkin raskaana?

11.05.2006 |

Näistä oon monesti lukenut et joku on ollut ihan varma,että menkat alkaa mutta eipäs alkaneetkaan. Minkälaisia menkkamaisia tuntemuksia teillä on ollut?

Mulla alkaa valkovuotoa tulemaan aina muutama päivä ennen kuin menkat alkaa, ei paljon mut sen verran et tuntee jonkin valuvan. Kokoajan tuntuu siltä et nyt alkoi menkat.

On kenellekään käynyt näin mutta sitten kuitenkin ollut raskaana? Mullakun aina käy näin, mutta aina toivon ettei sitten alkaisikaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten se voipi olla ihan alkuraskauden oire tai oikeita menkkaoireita.Mutta peukut pystyssä sinulle että olisi vaavi kyydissä.

Vierailija
2/8 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Olin aivan varma että sieltä ne menkat taas kuitenkin alkaa sillä joka kuukausi olen kuvitellut menkkaoireita raskausoireiksi ja niinpä tein samana päivänä ku menkkojen ois pitäny alkaa testin ja se näyttikin plussaa:) Oireina ne tavalliset, eli rintojen turvotus, nännejä särki ja nyt ne on sitten vain lisääntyneet. Valkovuotoa oli myös aika runsaasti. finnejä ilmesty naamalle ja niitä mulla ei yleensä koskaan ole. Nyt sitte on alkanut olla sellaisia " menkkakipuja" alavatsassa ja aina kun kourii pelkään että se oli sitten tässä, mutta olen lukenut että niitä on monilla raskaana olevilla eli ne sit vissiin kuuluu asiaan.

Eli näin meillä:) Toivottavasti saat plussan:)

Haavemami ja masuasukki 5+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin alkuviikosta ihan varma että nyt alkaa menkat,mutta ei. Eilen sitten plussasin ja raskausviikkoja on kertynyt 5+2. Vieläkin kyllä kouristelee mutta taitaa olla normaalia.

Vierailija
4/8 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olen pari päivää odotellut menkkoja,mutta ei näy eikä kuulu:) 3 päivää on mahaa kouristellut ja valkovuotoa ollut kiitettävästi samalla lailla kun aina ennen menkkojen alkua... Tänään tein testin ja se näytti negaa,mutta vielä en heitä kirvestä kaivoon .Jos viikonloppuna ei kuulu menkkoja niin pitänee testailla uudelleen. tänään siis kp 30/28

Vierailija
5/8 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat myöhässä 2 viikoa ja keskiviikkona tehty testi näytti negaa .

Kivut alavatsalla on kovat ja selkääkin vihloo välillä .

Mikä on herkin testi? luulusi että näkyisi jo jos on plussaa mutta ei, testasin apteekin omalla raskaustestillä .

Alkaa mennä jo hermo jos en ole raskaana niin mikä vaivaa ei ole ennen myöhästynyt näin paljoa ellen ole ollut raskaana .

Vierailija
6/8 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuttua tuo menkkamainen kipu, vaikka raskaana olisikin. Mulla oli samanlaisia oireita kahdesta raskaudestani eli luulin kyllä että menkat alkaa, koska maha+selkä oli niin kipeä. Raskaustestit kuitenkin sanoivat että eipä se menkoista johdu :) Toisessa raskaudessa tuli myös hiukan veristä tuhrua alussa. Kivut johtunevat kohdun suurenemisesta ja kiinnikkeiden löystymisestä tai jotain sinnepäin. Elikkäs ihan vaaratonta ja normaalia se on alkuraskaudessa.

Vierailija
7/8 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin pinoa ja osui sun teksti silmään!!!

Mulla samankaltainen tilanne, kp on nyt 43/28-34, eli reippaasti myöhässä ovat. Tein keskiviikkona testin, joka oli nega. Eilen sitten ostin toisen merkkisen testin, joka oli myöskin nega!! Kp siis eilen 42, että olis kyllä pitänyt näkyä, jos raskaana olisin.

Tää on tosi raastavaa, varsinkin just kun ei ole ennen ollut vastaavaa. Mua jo suoraan sanottuna hatuttaa, että missä ne menkat on.

Sillon kun menkkojen piti tulla, mulla oli tosi kovat menkkajomotukset noin 4-5 päivänä, ja olin niin varma että menkat tulee että laitoin jopa siteen valmiiksi housuihin. Mutta, kun pari päivää turhaan kuljin vaippa pöksyissä, meni hermot ja olen ollut nyt sitten ihan ilman suojaa. Mutta eipä oo mitään vahinkoa tullu, kun ei niitä menkkoja vaan näy...

Ite ajattelin niin, että oman mielenrauhan vuoksi pyydän päästä verikokeeseen. Se on kuitenkin 100% varma, niin sen jälkeen ei sitten enää tarvis arvuutella yhtään....

Suosittelen sulle Suskuli samaa. Siitä sen varmuuden sitten saa.

Vierailija
8/8 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt kp 40/28-34 ja eilen näytti negaa... mulla on ollut siitä asti kun menkkojen piti alkaa menkkamaista alavatsakipua ja rinnat turvonneet ja arat sekä pahoinvointia, mutta siis negaa vaan näyttää :-(

Alkuvuodesta oli samanlainen kierto oireineen päivineen ja menkat alkoi sit kp46... että kai tässä pitää sitten vaan uskaltautua aloittamaan Terolut-kuuri?!

Ensi kierrosta pitäisi aloittaa pistoshormonihoito jos nyt siis vain menkat alkaisi. En enää tiä kumpaa toivon -tai raskautta kyllä tottakai! Mutta kun lapsettomuushoidot siirtyy kesätauolle, niin jos menkat ei pian ala niin ennen syksyä ei ehditä tekeen mitään!!!