Jatka lausetta: Jos kaikki olisivat samanlaisia kuin minä, niin....
Kommentit (24)
...niin kukaan ei ikinä oppisi toisilta ihmisiltä mitään uutta. Mutta liikenteessä kaikki ajelisivat sujuvasti!
Niin kaikki näkisivät maailman ja asiat yksinkertaisina.
Luulisin silmänräpäyksen eläväni ihanneyhteiskunnassa, kunnes tajuaisin, miten tylsä yhtenäiskulttuuri se olisikaan.
Baarit ja yökerhot menisivät konkkaan.
Eläisimme varmaan aika alkeellista elämää, koska mitään keksintöjä ei olisi tehty varmaankaan:)
Rakkaus olisi aitoa, eikä sotia olisi
...kaikki heräisivät aamulla klo neljä ja menisivät nukkumaan illalla klo kymmenen. Elikkä baarit ym. menisivät kiinni jo yhdeksältä illalla, kaupat aukeiaisivat aamuisin klo 5.00 ja siihen aikaan kaikki mentäisiin työpaikoille.
Olisi vähän hassu maailma!
Silloin tapeltaisiin siitä, kuka joutuu milloinkin tekemään tylsät rutiinityöt, koska kaikki haluaisivat vain päiväunelmoida parennasta maailmasta. Palkkataso nousisi houkuttimena monella alalla, mm. hoitotyössä.
... Kyllä olis vaikeeta. Erilaisuus on valtava rikkaus.
Jos kaikki olisivat kuin minä ihmiset viihtyisivät oikein hyvin yksin eikä varsinaista yksinäisyyttä edes olisi.
.. niin kukaan ei tekisi kotitöitä.
Ilmeisesti kukaan ei haluaisi mennä töihin. Kaikki tekisivät vain minimin, minkä hengissäpysyminen vaatisi. Keskustelut olisivat toki säkenöiviä ja kansanterveys paranisi, kun kaikki söisivät terveellisesti ja liikkuisivat melko paljon.
...olisi paljon tylsempää, sillä erilaisuus on rikkaus, mutta toisaalta maailma olisi kyllä turvallinen paikka elää.
...niin maailma olisi hyvä paikka elää. Ystävällisyyttä, huomaavaisuutta ja viisautta arvostettaisiin. Ihmisiä ei ohjelmoitaisi typerien hömppäohjelmien katsojiksi.
Niin kaikki olisivat uskossa, ja tämä maa olisi lähellä paratiisia.
Sotia ei olisi ja maapallolla ei olisi näin pahoja epäoikeudenmukaisuuksia.
Kukaan ei olisi koulupudokas, vaan opiskelisi ahkerasti ja hankkisi kunnon ammatin sekä työskentelisi ahkerasti koko elämänsä ajan. Lapsia ei olisi liikaa, koska lapsia tehdään juuri sen verran, että on varaa kouluttaa lapset, vaikka ulkomailla näiden niin halutessa.
Jos kaikki olisivat samanlaisia kuin minä, niin ovia tai polkupyöriä ei tarvitsisi lukita.