Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiikarissa - antakaa toimintaohjeita

Vierailija
03.12.2018 |

Olen näissä asioissa tosi ujo. Pari kertaa sukulaisten kautta olen nyt sattunut samaan tilaisuuteen yhden mua muutamaa vuotta vanhemman miehen kanssa. Ollaan kumpikin kerta vaihdettu samassa pöydässä istuessa muutama sana, vähän kuitenkin eri seurueissa oltu, joten ei voi mistään intensiivisestä keskustelusta puhua. Olen päätellyt, että mies on eronnut ja saattaisi olla sinkku, tästä jälkimmäisestä en nyt ole mitenkään varma. Kuitenkin se vaikuttaa todennäköiseltä. Pitäiskö tehdä jonkun sukulaisen kautta tiedustelu vai kysyä suoraan? Tiedän ettei tässä ole mitään hävittävää, mut jotenkin ajatus yhteydenotosta häneen päin tuntuu liian jännittävältä. Emme myöskään asu samalla paikkakunnalla, joten mahtaisiko hän innostua. Otan vastaan vinkkejä, miten edetä asiassa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko mies antanut mitään vihjettä, et olis kiinnostunu? Small talk tai kohteliaisuus ei ole kiinnostuksen merkki...

Vierailija
2/21 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissiä ja persettä esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko mies antanut mitään vihjettä, et olis kiinnostunu? Small talk tai kohteliaisuus ei ole kiinnostuksen merkki...

Ei varsinaisesti voi tulkita näin, että olisi kiinnostunut. En minäkään antanut mitään merkkiä siitä, että olisin kiinnostunut. Salaperäisesti vain tarkkailin. Ap.

Vierailija
4/21 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ei tarvitse turvautua noihin. Miehiä kyllä olisi jonoksi asti, mutta haluan kunnollisen ja turvallisen miehen. Ap

Vierailija
5/21 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sitä taustatyötä nyt ihan aluksi, ettet mihinkään ihmissuhdesoppaan tai sotkeudu. Jos on jotain suhteita jotka voisivat edesauttaa asiaa sitten eteenpäin, niin rohkeesti vaan, siis luotettavien ihmisten kautta. Jospa sattuisi taas joku sattuman oikku, että tapaisittekin....Ei siinä mitään menetä, jos ei vastakaikua tule, eri paikkakunniltakin kun ollaan. Kerran täällä eletään.

Vierailija
6/21 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku rohkea vielä, oletteko koskaan tehnyt tällaista aloitetta, esim. viestillä ja mikä on ollut lopputulos..?

Vierailija
7/21 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää sukulaiset väliin,tulee pienikorvaisia jälkeläisiä.

Vierailija
8/21 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene iltaisin miehen ikkunan alle kyttäämään. Saat informaatiota miehen elämästä ja herätettyä myös tämän mielenkiinnon.

M

Vierailija
9/21 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varattu.

Vierailija
10/21 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Asia olisi vaivannut minua lopun elämääni, joten laitoin hänelle spostia töihin netistä loytämälläni osoitteella. Nyt sitten odottelen jännityksellä. Toivottavasti hän nyt edes saa sen... Ap

Vierailija
11/21 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla hyvillä miehillä on paljon tarjokkaita. Valitsevat sen, joka antaa ensin, niin minäkin aikoinaan sain haluamani.

Vierailija
12/21 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ei tarvitse turvautua noihin. Miehiä kyllä olisi jonoksi asti, mutta haluan kunnollisen ja turvallisen miehen. Ap

Tuon lauseen perusteella tiedän sinusta jo kaiken :D

Vierailija
13/21 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla hyvillä miehillä on paljon tarjokkaita. Valitsevat sen, joka antaa ensin, niin minäkin aikoinaan sain haluamani.

Ei mulle ainakaan kukaan mitään tarjoa, joskus nuorenakin pil*urallia ajaessa oli muijat rivissä tienvieressä näyttämässä keskaria.

Vierailija
14/21 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Asia olisi vaivannut minua lopun elämääni, joten laitoin hänelle spostia töihin netistä loytämälläni osoitteella. Nyt sitten odottelen jännityksellä. Toivottavasti hän nyt edes saa sen... Ap

Laita mullekin viestiä😁 olisi kunnollinen mies lappeenrannasta tarjolla.

Vierailija
15/21 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Eipähän jää kaduttamaan ettet tehnyt mitään. Itsekin olen samanlainen, teen aloitteen jos haluan jonkun tietyn.

Vierailija
16/21 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näissä asioissa tosi ujo. Pari kertaa sukulaisten kautta olen nyt sattunut samaan tilaisuuteen yhden mua muutamaa vuotta vanhemman miehen kanssa. Ollaan kumpikin kerta vaihdettu samassa pöydässä istuessa muutama sana, vähän kuitenkin eri seurueissa oltu, joten ei voi mistään intensiivisestä keskustelusta puhua. Olen päätellyt, että mies on eronnut ja saattaisi olla sinkku, tästä jälkimmäisestä en nyt ole mitenkään varma. Kuitenkin se vaikuttaa todennäköiseltä. Pitäiskö tehdä jonkun sukulaisen kautta tiedustelu vai kysyä suoraan? Tiedän ettei tässä ole mitään hävittävää, mut jotenkin ajatus yhteydenotosta häneen päin tuntuu liian jännittävältä. Emme myöskään asu samalla paikkakunnalla, joten mahtaisiko hän innostua. Otan vastaan vinkkejä, miten edetä asiassa.

Muistathan levittää jalat !

Vierailija
17/21 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin tulee toimia. Toivottavasti tulee toivottu vastausta takaisin!

Vierailija
18/21 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa kysyä törkytunkiolta ohjeita, eikä missään nimessä yrittää lähestyö (jos uskallat) suoraan, koska ne vastaukset ohjaavat varmasti johonkin. Muutamat kakarat varmasti mielellään ovat jonossa kertomassa, että

- Tuskin se seuraasi haluaa,

- varmasti tykkää,enemmän miehistä, vaikkapa meybellinen meikistä söpön sängen kanssa,

- Sen mjna on..

Kokeile vähän ärsyttää niin, itkusi on taattu pitkäksi aikaa.

Vierailija
19/21 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt joku rohkea vielä, oletteko koskaan tehnyt tällaista aloitetta, esim. viestillä ja mikä on ollut lopputulos..?

Arvaa... 🤢

Vierailija
20/21 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mitään kuulunut.. Oisi kiva saada joku vastaus, ettei jää ihan hölmö olo, kun seuraavan kerran satutaan taas näkemään. Tosin se saattaa olla vuosien päästä... Pahimmassa tapauksessa viestini on mennyt roskapostiin, sekin kävi mielessä. Toki jos näin on, niin ehkä kohtalo ei ole tämän jutun puolella. Vähän kurjat maanantaifiilikset. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän