Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nännit kuultavat paidan läpi - onko tietoinen veto?

Vierailija
03.12.2018 |

Yrittääkö nainen saada häneen ihastuneita villiintymään moisella? Eli siis yksi viehättävä nainen on välillä ilman liivejä ja hänellä on ihanat riippurinnat sekä selvästi erottuvat nännit. Käyn todella kuumana, kun näen moista ihanuutta. <3

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei tietoinen veto. Kyllähän sen yleensä itsekin huomaa jos näkyvät läpi. Mutta ei siinä välltämättä mitään kiihottamisyritystä ole takana.

Vierailija
2/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja isot nännini kuultavat ja näkyvät selvästi hupparini läpi. Minusta tämä on hyvin kiihottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, joku on nyt fiksaantunut näihin juttuihin läpikuultavista vaatteista.  Aloitusta pukkaa stringeistä ja nöpötyksistä. Huoh.

Vierailija
4/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaa kuultaa läpi vaikka on rintsikat. Ei ole oma valinta. On isot nännit. : /

Vierailija
5/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja ei tietoinen veto. Kyllähän sen yleensä itsekin huomaa jos näkyvät läpi. Mutta ei siinä välltämättä mitään kiihottamisyritystä ole takana.

Siis hän tiesi, että oon aivan totaalisen lääpälläni häneen ja hän tiesi, että näkisimme toisemme. Voi toki olla, ettei hän vain välitä, mutta en voi olla toivomatta, että hän halusi, että näen hänet siten.

Vierailija
6/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli viime viikolla rintsikat, toppi ja villapaita. Silti nännit kuulsi läpi ja työkaveri vilkuili omasta mielestään varmaan huomaamattomasti. Nolotti ja hävetti.

Vierailija
7/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi superkiimainen ja haluaa nähdä housuissa pullottavia kyr*piä ympärillään.