Nännit kuultavat paidan läpi - onko tietoinen veto?
Yrittääkö nainen saada häneen ihastuneita villiintymään moisella? Eli siis yksi viehättävä nainen on välillä ilman liivejä ja hänellä on ihanat riippurinnat sekä selvästi erottuvat nännit. Käyn todella kuumana, kun näen moista ihanuutta. <3
Kommentit (7)
Olen mies ja isot nännini kuultavat ja näkyvät selvästi hupparini läpi. Minusta tämä on hyvin kiihottavaa.
Jahas, joku on nyt fiksaantunut näihin juttuihin läpikuultavista vaatteista. Aloitusta pukkaa stringeistä ja nöpötyksistä. Huoh.
Mulla saattaa kuultaa läpi vaikka on rintsikat. Ei ole oma valinta. On isot nännit. : /
Vierailija kirjoitti:
On ja ei tietoinen veto. Kyllähän sen yleensä itsekin huomaa jos näkyvät läpi. Mutta ei siinä välltämättä mitään kiihottamisyritystä ole takana.
Siis hän tiesi, että oon aivan totaalisen lääpälläni häneen ja hän tiesi, että näkisimme toisemme. Voi toki olla, ettei hän vain välitä, mutta en voi olla toivomatta, että hän halusi, että näen hänet siten.
Minulla oli viime viikolla rintsikat, toppi ja villapaita. Silti nännit kuulsi läpi ja työkaveri vilkuili omasta mielestään varmaan huomaamattomasti. Nolotti ja hävetti.
Selvästi superkiimainen ja haluaa nähdä housuissa pullottavia kyr*piä ympärillään.
On ja ei tietoinen veto. Kyllähän sen yleensä itsekin huomaa jos näkyvät läpi. Mutta ei siinä välltämättä mitään kiihottamisyritystä ole takana.