HIIT-treenin jälkeinen väsymys
Tein tänään elämäni ensimmäisen HIIT-tyyppisen juoksutreenin ja olen ollut aivan pois pelistä koko päivän. Treeni ei itsessään kestänyt kauan, mutta tein ennen sitä noin tunnin mittaisen kävelylenkin.
Onko ihan normaalia, että HIIT-treeni ottaa kaiken vedon pois? Heti treenin jälkeen olo oli mahtava, mutta kun pääsin kotiin, söin, join ja menin nukkumaan enkä sen jälkeen ole jaksanut nousta sängystä. Onneksi olen opiskelija eikä tänään ole luentoja, muuten en tajua miten olisin selvinnyt.
Kommentit (5)
On normaalia alkuvaiheessa. Mutta kyllä niihin tottuu kun teet useammin ja kunto kasvaa.
Huh, en tiedä uskallanko enää tehdä! Eihän tuossa ole mitään mieltä, olen ollut oikeastaan koko päivän makuuasennossa tuon jälkeen. Tai sitten pitää varmaan tehdä nuo treenit illalla ja mennä suoraan nukkumaan.
Ap
Ei sovi mulle aamutreeniksi, työni on muutenkin sellaista että liikun ja olen asiakkaiden kanssa. Rankka treeni sopii paremmin iltatreeniksi työpv jälkeen.
sitä se on kun ensimmäisen kerran elämässä vähän liikahtaa.
Kyllä tuohon totut mutta varmasti menee kauan aikaa, jos kirjaimellisesti pohjalta aloitat ilman yhtään hengästymistä koko ikänä.
On normaalia. Itse olen käynyt ohjatuissa hiiteissä, 30 min ja 40 min versioina ja nyt 75 min setissä (joka on mielestäni jo liikaa, mutta kyllähän tuostakin näköjään selviää), ja ei sille illalle kyllä tarvitse muuta ohjelmaa suunnitella.