Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselle kotimaiset collegehousut 100-prosenttista puuvillaa, mistä?

Vierailija
03.12.2018 |

Olen ostanut Noshilta, mutta en osta enää. Olen kyllästynyt joustocollegeen, koska se kestää huonommin ja elastaanivaatteiden kierrättäminenkin on hankalampaa. Aina, kun tulee vastaan joku kotimainen lastenvaatemerkki (suunnilleen samassa hintaluokassa kuin vaikkapa tuo Nosh, eli esim. Melli Ecodesign), sama juttu: kaikki housut joustocollegea.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa menisit kangaskauppaa, ostaisit kankaan ja muut tykötarpeet ja surauttaisit itse muutamat collaripöksyt. Halvemmaksi tulee ja saa täyttä puuvillaa olevia asuja. Sanot, ettet osaa ommella. Opettele, ei se niin vaikeaa ole. Rakettitiede on paljon vaikeampaa.

Vierailija
2/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla 10% polyesteriä. Tuo napakkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa menisit kangaskauppaa, ostaisit kankaan ja muut tykötarpeet ja surauttaisit itse muutamat collaripöksyt. Halvemmaksi tulee ja saa täyttä puuvillaa olevia asuja. Sanot, ettet osaa ommella. Opettele, ei se niin vaikeaa ole. Rakettitiede on paljon vaikeampaa.

Ai niin, unohdin sanoa, että älkää helkkarissa ehdottako, että ompele itse. Ompeleminen ei tosiaan ole rakettitiedettä, mutta ei myöskään sellaista, joka onnistuu käden käänteessä. Mulla ei ole aikaa eikä jaksamista opetella ompelemaan tässä elämäntilanteessa.

Sanonpa vielä, että on ihan hirveän ärsyttävää vastata noin.

Ap

Vierailija
4/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla 10% polyesteriä. Tuo napakkuutta.

Paitsi niissä, joita tarjotaan tässä ketjussa mulle. Kiitos!

Ap

Vierailija
5/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole, kun kaikki tulee ulkomailta. Ehdotan Hugo Boss housuja..itse käytän.

Vierailija
6/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-collectionilta löytyy! Tosin kaikki värit eivät ole 100% puuvillaa, mutta ainakin mustat collarihousut näyttäisi olevan! Samoin esim. Sininen collegepaita. Harmaissa on sitten puuvillan lisäksi muutakin. Niin ja osa tuotannosta ommellaan Suomessa, osa Virossa, riippuu vaatteesta.

:)

Vierailija
8/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos etsit jostain ompelijan ja kysyt häneltä onnistuisiko. Siis niin, että ostat kankaat ja ompelija ompelee. Joustavat kollarit on päällä huomattavasti mukavammat kuin joustamattomat, joten siksi sellaisia ei ole missään. Oman kokemuksen mukaan Noshilla on markkinoiden kestävimmät kollarit. Myös Lindexilla on hyviä, mutta ne eivät sitten olekaan kotimaisia. Mä kyllä ihan tyynesti paikkailen lapsen housuja. Sen verraan tiheään hajoaa, etten ole koko ajan ostamassa uusia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän