Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SANOKAA JOKU JOTAIN...

10.05.2006 |

Mä en oikein ymmärrä miten mulla on näin paska fiilis vaikka lasta yritetty " vasta" 7 kk, mut mä olin jotenkin typerästi asennoitunu jo pillerit jätettyäni et joopa joo, nyt sitä sitten kuukauden päästä ollaan raskaana. eipä oltukaan... mulla on 5-vuotias lapsi aikaisemmasta suhteestani, ja tuolloin tulin raskaaksi heti. Miehelläni on myös lapsi ed.suhteestaan joten mistä kiikkaa? Mulla on tosi epäsäännöllinen kierto, menkkojen välillä saattaa olla kaksikin kuukautta, tai sit vaan reilu kuukausi.. Onko mitään oireita jos ovulaatiota ei tapahdukaan? Mulla on myös joissain kierroissa rinnat tosi herkkänä ja niistä tulee puristettaessa maitoo! Onks nää merkkejä jostain pahemmastakin häiriöstä.. lääkäriin ei hotsittais vielä lähtee, mut ahistaa.. Onko kokemuksia kellään?? KIITTI ETUKÄTEEN...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se epäsäännöllinen kierto saatta osittaisesta ovuloimattomuudesta kertoa. Kannattaa ehkä tsekata ovulaatiotesteillä joku kierto. Joskus se vaan on niin, että kun ei tärppää niin ei. Nimim. kokemusta on..

Vierailija
2/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina joskus vielä täälläkin, vaikka tunnun jymähtäneen lopullisesti tuonne lapsettomien puolelle :-/

Anyway, pitkä kierto voi usein merkitä ovuloimattomuutta/ epäsäännöllistä ovulointia, joten verikoe on paikallaan. Maidontulo kielii korkeasta prolaktiinista (sama hormoni joka laukaisee maidonerityksen, toimii jonkinasteisena ehkäisynä, usein täysimetys pitää ovulaation poissa). Se oli/on minullakin liian korkealla. 7kk yritystä ei ole vielä paljon, mutta kun kierto on epäsäännöllinen ja on tuo maitojuttu, lääkäri varmaankin antaa mukisematta lähetteen verikokeisiin. Terveyskeskukseen siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti 1½ vuotta enneku tulin raskaaksi pillereitten jälkeen, ja sen jälkeen en niitä olekkaanpopsinnut, jalapsiakin on siunaantunnu, kuin sieniä sateella.

Vierailija
4/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sit johtuu toi korkea prolaktiini pitoisuus? ja mikä tekee epäsäännöllisen kierron ja hormooni häröt nyt kun 6 vuotta sitten tulin raskaaks ilman ongelmia...?? mitä hoitoja tähän on ja uskallanko vielä lapsesta haaveilla? kauhee kysymys tulva mut kiitti jos joku jaksais vastailla! pitää sinne lääkäriin kyl aika varailla...