Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun tekosyysi, ettet keksinyt jotain tv-formaattia jossa vaikka tanssitaan tähtien kanssa tai etsitään maajussille morsianta?

Vierailija
30.11.2018 |

tai kommentoidaan sarkastisesti viikon uutisia. Kuvataan jotain ho roja jossain saarella biksuissa? Ihan yksinkertaisia ideoita. Eikö vaan tullu mieleen? Oliko jotain muuta tekemistä kun näitä keksittiin vai?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syksyn kännissä jossain talossa mikä oli kameroita täynnä. Sitten kopioin juttuja täältä av palstalta panelistien suihin huumoriohjelmiin. Nyt oon vaan kännissä reissaamassa ympäri maailmaa. En ole siis kerenny

Vierailija
2/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksinyt mitään noista aloituksessa luetelluista siitä yksinkertaisesta syystä, että ne kaikki ovat liian huonoja minun keksimikseni. Ihan sama kuinka suuret katsojaluvut niillä on, mutta itse en pidä niistä yhdestäkään. Jos keksisin tv-formaatin, niin tietenkin keksisin sellaisen, josta itsekin tykkäisin katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken --näköistä on toki tullut mieleen,mutta muu tuotanto on melko kallista, niin en ainakaan toistaiseksi ole lähtenyt viemään ajatuksiani ja formaatti ideoita eteenpäin purkitettavaksi. Ehkä vielä joskus. 

Vierailija
4/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain osaa olla aliarvioimatta kansan syvien rivien typeryyttä.