Mikä on sinun tekosyysi, ettet keksinyt jotain tv-formaattia jossa vaikka tanssitaan tähtien kanssa tai etsitään maajussille morsianta?
tai kommentoidaan sarkastisesti viikon uutisia. Kuvataan jotain ho roja jossain saarella biksuissa? Ihan yksinkertaisia ideoita. Eikö vaan tullu mieleen? Oliko jotain muuta tekemistä kun näitä keksittiin vai?
Kommentit (4)
En keksinyt mitään noista aloituksessa luetelluista siitä yksinkertaisesta syystä, että ne kaikki ovat liian huonoja minun keksimikseni. Ihan sama kuinka suuret katsojaluvut niillä on, mutta itse en pidä niistä yhdestäkään. Jos keksisin tv-formaatin, niin tietenkin keksisin sellaisen, josta itsekin tykkäisin katsoa.
Kaiken --näköistä on toki tullut mieleen,mutta muu tuotanto on melko kallista, niin en ainakaan toistaiseksi ole lähtenyt viemään ajatuksiani ja formaatti ideoita eteenpäin purkitettavaksi. Ehkä vielä joskus.
En vain osaa olla aliarvioimatta kansan syvien rivien typeryyttä.
Olin syksyn kännissä jossain talossa mikä oli kameroita täynnä. Sitten kopioin juttuja täältä av palstalta panelistien suihin huumoriohjelmiin. Nyt oon vaan kännissä reissaamassa ympäri maailmaa. En ole siis kerenny