Miksi joulupukki antaa hyväosaisille lapsille kalliimpia lahjoja kuin vähäosaisille?
Pukki voisi edes hiukan tasoittaa elintasoa eri lasten välillä, mutta ruokkiikin sitä lisää. Mitä järkeä.
Kommentit (15)
Jaa, ei taida tuoda meidän lapsille juuri mitään.
Koska joulupukki on korruptoitunut.
Koska pukki ei ole kommunisti ja tietää, että rikkaiden perheiden lapset ovat olleet vuoden aikana kiltimpiä.
HYväosaisilla on isommat asunnot, joten heille mahtuu turhaa krääsää enemmän kuin vähäosaisille.
Olen jo vuosia sitten kieltänyt sukulaisia ostamasta meille joululahjoja, koska ne olivat turhaa tavataa, poikkeuksetta. Ainoastaan lasten kummit saavat halutessaan ostaaa kummilapselleen jotain.
Joulupukki on riistäjä-kokoomuslainen. Korvatunturilla liehuu ruiskukkalippuja.
Ja ruoska tanssii tonttujen selkänahkassa.
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki on riistäjä-kokoomuslainen. Korvatunturilla liehuu ruiskukkalippuja.
Ja ruoska tanssii tonttujen selkänahkassa.
Pia-Noora Kauppi on joulupukin muori.
Koska Joulupukki kuuluu Kokoomus-puolueeseen ja he inhoavat pienituloisia. He haluavat kurjistaa pienituloisten asemaa. Siksi Joulupukkikin haluaa antaa vähätuloisille halvempia lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
HYväosaisilla on isommat asunnot, joten heille mahtuu turhaa krääsää enemmän kuin vähäosaisille.
Olen jo vuosia sitten kieltänyt sukulaisia ostamasta meille joululahjoja, koska ne olivat turhaa tavataa, poikkeuksetta. Ainoastaan lasten kummit saavat halutessaan ostaaa kummilapselleen jotain.
Jos jalostat tuota ideaa vielä vähän, voit todeta, että ne lapsetkin ovat ihan turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jalostat tuota ideaa vielä vähän, voit todeta, että ne lapsetkin ovat ihan turhia.
Asuntokin on ihan turha. Veneen alle joulua viettämään siitä.
Koska joulupukki on sukua jumalalle.
Vierailija kirjoitti:
Koska joulupukki on sukua jumalalle.
Kuulemma Jumalakin on sodassa sen puolella, jolla on tehokkaimmat aseet. Semmoisia ne joulupukit ovat.
Jos kerran joulupukki onkin jumala niin onneksi olen ateisti. Enpähän joudu helvettiin tonttujen joukkoon pakkaamaan miljardeja lahjoja.
Tai samaa kaikille.