Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtuuko resepti vai miksi jotkut tuotteet alkaa maistua pahalta?

Vierailija
30.11.2018 |

Esim. Aino-jäätelöt eivät ole samaa tavaraa kuin joitakin vuosia sitten. Muuttuiko resepti ja jos kyllä, miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa. Minun teoria on että eka koukutetaan asiakkaat hyvänmakuisella tuotteella ja sitten vaihdetaan sisältöä halvemmaksi ja toivotaan että asiakas vaan jatkaa ostamista. Aika paljon karkkia ja suklaata mennyt viime vuosina huonon makuiseksi minun mielestä

Vierailija
2/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muuttuu. Mononatriumglutamaatti otetaan pois. Sitten suola ja sokeri. Ja keitetään sen aikaa, että rasva erottuu. Kun tuote on valmis, siitä poistetaan ne ainesosat, joille joku saattaisi olla allerginen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elintarvikeala pitäisi laittaa ojennukseen.

Vierailija
4/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-koodia lisää suuhun

Vierailija
5/6 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut samaa. Minun teoria on että eka koukutetaan asiakkaat hyvänmakuisella tuotteella ja sitten vaihdetaan sisältöä halvemmaksi ja toivotaan että asiakas vaan jatkaa ostamista. Aika paljon karkkia ja suklaata mennyt viime vuosina huonon makuiseksi minun mielestä

No itse en enää ostamuista. Teen jäätelöt itse. Pohjana kerma ja kondensoitu maito.

Vierailija
6/6 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Halpuutus on suurin syy. Raaka-aineiden hinnan nousu kauttaaltaan. Sitten kauppojen aina vaan vaatima pidempi myyntiaika. Natriumglutamaattikammo. Suolan vähentämisen trendi. Suklaissa kaakaorasvan järkky hinnan nousu, se sen kun jatkuu.

Siinähän niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi