Luulin lapsena olevani poika, normaalia?
Lapsena noin kouluiässä olin epävarma sukupuolestani, siis ihan fyysisestä. Luulin, että kl*torikseni on munanalku (:D) ja että häpyhuulet ovat pienet kivekset. Panikoin aika pitkään, että mitä jos olen poika mutta minua luullaan tytöksi.
Onko tämä tyypillinen erhe vai olinko harvinaisen hidasälyinen lapsi? En voi olla ainut.
Kommentit (8)
Nykyisin olen kyllä sinut kehoni kanssa ja minusta kehkeytyi biseksuaali. Ap
Meitä rupee oleen liikaa ihmisiä tällä planeetalla joten näitä luonnon oikkuja tulee sitä mukaan ja se rupee oleen ihan " normaalia" siksi hyvä juttu että syntyvyys laskee ja pitääkin laskea. Nyt en tarkoita pelkästään homot, biit, lesbot vaan ihan joka kategorissa.
Ei kuulosta kovinkaan normaalilta. Eivätkö vanhempasi kertoneet sinulle, että olet tyttö?
Ite kans pidin itteäni aina poikana vaikka puettii mekkoihin ja näi. Tunne on yhä näi aikuisena etten oiskaa nainen mut oon päättänyt elää naisena koska asiat on helpompaa näin
Mä tiesin olevani tyttö mutta en ole yhtään ns tyttömäinen. Äiti pakotti mekkoon ja leikkimään nukeilla. Minä olisin vaan halunnut leikkiä autoilla, junalla yms. Olenkin vain yhden lapsen äiti enkä ole kovin äitimäinen.
Mä halusin olla jossain vaiheessa poika, mutta tiesin kyllä hyvinkin selvästi olevani tyttö.
T. Nykyisin bi-seksuaali, tosin yritän pyristellä siitä irti heteroksi
Selvennän nyt vielä, että en halunnut olla poika vaan tulkitsin jostain syystä, että elimeni näyttävät pojan, ei tytön elimiltä. Se hämmensi, en tosin muista mistä tuo kyseenalaistaminen lähti. Ap
Ja nyt luulet olevasi lesbo?
Koita sopeutua siihen mitä olet. Ei kaikki voita geenilotossa.