Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin lapsena olevani poika, normaalia?

Vierailija
30.11.2018 |

Lapsena noin kouluiässä olin epävarma sukupuolestani, siis ihan fyysisestä. Luulin, että kl*torikseni on munanalku (:D) ja että häpyhuulet ovat pienet kivekset. Panikoin aika pitkään, että mitä jos olen poika mutta minua luullaan tytöksi.

Onko tämä tyypillinen erhe vai olinko harvinaisen hidasälyinen lapsi? En voi olla ainut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt luulet olevasi lesbo?

Koita sopeutua siihen mitä olet. Ei kaikki voita geenilotossa.

Vierailija
2/8 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin olen kyllä sinut kehoni kanssa ja minusta kehkeytyi biseksuaali. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä rupee oleen liikaa ihmisiä tällä planeetalla joten näitä luonnon oikkuja tulee sitä mukaan ja se rupee oleen ihan " normaalia" siksi hyvä juttu että syntyvyys laskee ja pitääkin laskea. Nyt en tarkoita pelkästään homot, biit, lesbot vaan ihan joka kategorissa.

Vierailija
4/8 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovinkaan normaalilta. Eivätkö vanhempasi kertoneet sinulle, että olet tyttö?

Vierailija
5/8 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kans pidin itteäni aina poikana vaikka puettii mekkoihin ja näi. Tunne on yhä näi aikuisena etten oiskaa nainen mut oon päättänyt elää naisena koska asiat on helpompaa näin

Vierailija
6/8 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin olevani tyttö mutta en ole yhtään ns tyttömäinen. Äiti pakotti mekkoon ja leikkimään nukeilla. Minä olisin vaan halunnut leikkiä autoilla, junalla yms. Olenkin vain yhden lapsen äiti enkä ole kovin äitimäinen.

Vierailija
7/8 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin olla jossain vaiheessa poika, mutta tiesin kyllä hyvinkin selvästi olevani tyttö.

T. Nykyisin bi-seksuaali, tosin yritän pyristellä siitä irti heteroksi

Vierailija
8/8 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennän nyt vielä, että en halunnut olla poika vaan tulkitsin jostain syystä, että elimeni näyttävät pojan, ei tytön elimiltä. Se hämmensi, en tosin muista mistä tuo kyseenalaistaminen lähti. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi