Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arki, josta ei tarvitse lomaa. :)

Vierailija
30.11.2018 |

Millainen elämä on teillä, joilla arki on niin mukavaa, hyväsisältöistä tms. että ette tarvitse siitä lomaa? Haluaisin vinkkejä omaan arkeen ja elämään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylläpidä tarkkaa aikataulua rai ehdottomia rutiineja. Tykkään tehdä lennosta spontaaneja muutoksia.

Elämä on tylsää ennalta-arvattavana. Toki tatvitsen ne muutamat tukipilarit jotka pitää kaiken kasassa, kuten asunto ja ihmissuhteet.

Vierailija
2/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaisia ihmisiä? Tai ainakaan sellaisia kokopäivätyötä tekeviä ihmisiä?

Oma arki voisi olla tällaista, jos vaativa asiantuntijtyö olisi vähän vähemmän vaativaa, ja levolle jäisi enemmän aikaa. Tykkään kovasti arjestani mutta ajoittain olen kyllä aivan poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, tykkään arjestani. Olen tehnyt harrastuksesta työn ja tekisin tätä ilman palkkaakin. Mutta nyt oon siitä onnekas, että siitä jopa maksetaan.

Kyllä siltikin loma välillä tekee hyvää,saa perheenjäsentenkin kanssa viettää täysiä päiviä yhdessä. Heillä kuitenkin on omat arjenkuvionsa .

Vierailija
4/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein tärkeintä on saada sellainen työ mistä nauttii, eikä vie kaikkia voimia. Loppuarki menee sitten siinä sivussa hyväntuulisena.

Vierailija
5/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelen korkeakoulussa ja se on oikeastaan koko ajan helvetin raskasta, mutta mun arki on tosi mukavaa muuten. Saatan lähteä vaikka kaljalle keskellä viikkoa tai minireissulle viikonloppuna. Pelaan tietokonetta mielin määrin ja otan kotiaskareet erittäin rennosti. Arjessa mua rajoittaa vain koulu ja koira.

N32

Vierailija
6/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kotoa käsin ja pärjään niillä tuloilla plus velattomuus ja jonkinlaiset säästöt. Maksoin opintolainan pois tänä vuonna ja kotoa käsin töitä tekemällä on jäänyt pois ikävä aikaisin aamulla herääminen ja aamuruuhkaan ryntääminen sekä toimistossa puolinukuksissa nuokkuminen.

Olen pirteämpi ja paremmalla tuulella nykyään.

Vierailija
7/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velaton, osa-aikatöissä, lapsi 17.