kaikki aina irvisterlee kanarialle lähteviä, mutta miksi sinne sitten on matkoja?
kukaan ei muka käy kanarialla , niin miksi ihmeessä sinne tehdään matkoja?
Kommentit (13)
On tosi noloa käydä Kanarialla. Kanarialla käyvät vain WT:t.
Mulla ei ole ollut mahdollisuuksia/kiinnostusta yhtä aikaa, että olisin koskaan käynyt missään. ...mitta nyt on alkanut maailam, valo ja lämpö kiinnostamaan. Aion kyllä ekana lähteä vaikka Espanjaan johonkin helpolle, puolivalmiille matkalle. Kun on lapsi, koulu ja työt mitä arjessa pyörittää niin helppous on se mitä lomalta haen.
Periaatteessa siksi, että se on niin hyvä kohde. Ongelma on se, että siellä käy liikaa porukkaa.
Se on vähän 1980 juttu. Ihan kiva ja monipuolinen saari ryhmä rantalomailijalle se oikeasti on.
Kanaria on talvikaudella paras kohde!
Tässä on sama kuin viinikyselyssä. Enemmistö kertoo pitävänsä kuivasta valkoviinistä, koska kuvittelee sen olevan hienoa, mutta myyntitilastot kertovat muuta :)
Kanariaa arvostelevat, jotka oikeasti matkustavatkin muualle, matkustavat sen vuoksi, että voisivat arvostella Kanariaa ja Fuengirolaa etc. Ne, jotka matkustavat mieltymystensä mukaan, eivät arvostele muiden kohteita.
Kanaria voi olla jonkun mielestä tavis ja WT, mutta totuus vaan on että siellä hommat toimii eurooppalaiseen tyyliin. Ei rajamuodollisuuksia, ei valuuttakurssieroja, ei tarvitse kärsiä musulmaanien ym. teroristojen ja mölyapinoiden läsnäolosta, matka on kohtuullinen, englannin kielellä pärjää, jne...
Lämmin ja lähellä, jokaiselle jotakin.
Vierailija kirjoitti:
voisivat arvostella Kanariaa ja Fuengirolaa etc.
Fuengirolaa arvostelevat eivät kyllä yleensä ole koskaan edes paikassa käyneet. Mukamas pelkkää suomibaaria ja suomi-sitä-tätä koko paikka :DD Kyseessähän on aivan normaali espanjalainen keskikokoinen kaupunki, jossa pääosin törmää paikallisväestöön ja siihenkin vain normaaleissa merkeissä (ei esim. ukotustilanteissa).
Olen yksi näistä "irvistelijöistä". Viimevuonna olin ystäväni luona Kanarialla 2 vkoa. Valo ja seura oli hienoa mutta muu ei. Sisämaahan teimme pari mukavaa reissua mutta rannikon kylät oli kamalia. Onneksi odotukset ei olleet korkealla.
Nyt lähden samaisen ystävän luo Teneriffalle ilman odotuksia. Kunhan nyt aurinko paistaisi.
Kanarialla ei edes ole takuulämmintä kuten Dubaissa samalla lentoajalla. Tai Egyptissä mutta se on nähty.
Kyllähän mäkkärillekin irvistellään mutta kyllä se vaan on aina pullollaan suomalaisia lapsiperheitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mäkkärillekin irvistellään mutta kyllä se vaan on aina pullollaan suomalaisia lapsiperheitä.
Ja kun kesäsesonki on ohi niin leikkipuistot saattavat olla ihan tyhjillään vaikka kovasti uhotaan että kyllä niitä lapsia viedään ihan joka päivä joka kelillä puistoon ja se on huono vanhempi joka ei vie. No silmillään voi jokainen sen totuuden nähdä kuitenkin.
Ne, jotka ei matkusta ollenkaan osaavat irvailla. Tai ne, jotka pitää aina omia kohteitaan parhaimmistona.
Minä käyn Kanarialla pari kertaa vuodessa. Just sopiva lento ja ilmasto mulle. Mä tykkään.
Itse en ole innostun kaukokohteista, mutta mua ei häiritse, eikä ole tarpeen irvailla heille, jotka tykkää ja siellä käy,
Kanaria on kuitenkin suosituin talven kohteista ja tarkalleen se "huippupaikka" taisi olla Play del Ingles ja Las Palmas.
Jännöö et parjatut pitää pintansa :)