Olen Lidlin myyjä. Haluatko kysyä jotain?
Vanhoja keskusteluja selatessa huomasin jonkun Subin myyjän tehneen joskus tällaisen, eli ajattelin että voisi olla itsekin aivan hauska toteuttaa. Eli kysykää mitä tahansa, tosin en vastaa liian henkilökohtaisiin kysymyksiin tai sellaisiin joista minut voi tunnistaa. :)
Kommentit (91)
Mitä ainoastaan lidlissä myytäviä tuotteita suosittelisit?
Siellä on kiirettä koko ajan, mistä ammennat voimavaroja ja positiivisen asenteen (ei aina niin mukavia) asiakkaita kohtaan?
Oletko oikeasti myyjä? Eihän ruokakaupoissa, varsinkaan Lidleissä, ole myyjiä vaan kassoja ja hyllyttäjiä. En sanoisi myymiseksi sitä, että ottaa rahat vastaan. Eikä Subissakaan ole myyjiä vaan sandwich-artisteja. Oikeasti termi lienee ravintolatyöntekijä.
Myyjä tekee kauppaa. Hän kertoo asiakkaalle tuotteesta, suosittelee ja tyrkyttääkin. Useimmat myyjät ovat osittaisella provikkapalkalla, koska myyminen on ihan oikea taito toisin kuin kassalla istuminen.
Onko nykyään Lidlissä mynnissä sikareita? Jos on, niin mitä merkkejä löytyy?
Miksi Lidlissä ei myydä normiröökiä, mitä muissa kaupoissa myydään? Mallua ja Lm:ää
Miksi ette tilaa lisää, jos joku ruokatavara menee kuin kuumille kiville?
Mikä on Lidlin paras kaljamerkki?
Vierailija kirjoitti:
Ap? Mihin hävisit?
Hänen pomonsa soitti ja sanoi: Ei sitten mitään negatiivisia asioita tänne". ;D
Onko hyviä Lidlin veggie valmisateriat?
Mitä mieltä pomosta?
Mikä on sinun koko nimi ja syntymäaika?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ainoastaan lidlissä myytäviä tuotteita suosittelisit?
Paistopisteen leivistä kaurasydämet ja moniviljasiemensämpylät, makeammista kinuskidonitsit. Lihoja en juuri syö niin niitä en osaa suositella mutta deli cornerista loimulohirieska on tosi hyvää! Lisäks oon nyt ihastunut talvivanukkaaseen, joka tuli vasta myyntiin. Lisäks oon tykännyt Cienin uudesta luonnonkosmetiikkasarjasta, yleensä mun atooppiselle iholle ei sovi oikein mikään (esimerkiks niille Cienin tavallisille kasvovoiteille oon allerginen), mutta näistä ei oo tullut mitään reaktioita.
Alkoholipuolelta tykkään niistä Sunrise-juomista, vähän niinku breezerit mutta parempia ja halvempia.
Miksi Lidlin valmisruuissa on niin paljon suolaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen
Työskenteletkö paidan napit auki ja jos kyllä niin miksi?
minä vaan kysyn kirjoitti:
Siellä on kiirettä koko ajan, mistä ammennat voimavaroja ja positiivisen asenteen (ei aina niin mukavia) asiakkaita kohtaan?
Työkaverit vaikuttaa paljon, meillä on onneks hyvä työporukka joille saa kahvihuoneessa avautua mm. inhottavista asiakkaista. Lisäks siinä asiakaspalvelutilanteessa on oppinut vetämään sitä tiettyä asparoolia mihin kuuluu hymyt, kiitokset ja pahoittelut vaikka asiakas käyttäytyisikin huonosti. Mulle kuitenkin maksetaan siitä että oon ystävällinen asiakkaille, asiakkailla puolestaan ei ole sitä velvollisuutta olla mukavia mulle, ikävä kyllä. 🤷🏽♀️ Välillä kyllä tuntuu että työminä ja vapaa-ajan minä ollaan aivan eri ihmisiä. :D
Haluan kysyä