Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ärsyttää

Vierailija
29.11.2018 |

Naapurissa, meidän yläkerrassa asuu joku nuorempi pari, jolla on ilmeisesti kissoja. Ärsyttää suunnattomasti kuulla kun kissat juoksentelevat yläkerrassa ja välillä kuuluu kilinää kun ilmeisesti leikkivät leluilla. Heidän asunnostaan kuuluu myös välillä jotain outoa meteliä, ihan kuin tehosekoitin olisi käynnissä tai jotain. Meillä on lapsia joista toki myös lähtee kovaakin ääntä välillä mutta mielestäni se on eri asia.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hölmö pitää olla, jos kiivastuu tästäkin provosta?

No minua ainakin kiivastuttaa se, että kukaan täällä ei tunnu ymmärtävän minua vaikka mielestäni minulla on tässä hyvä pointti. No, ainakin mieheni ja kaveri olivat kanssani asiasta samaa mieltä. Ap

Vierailija
22/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno tuo ap:n viimeinen lause.

Jos sinun pentusi äänet kuuluvat "normaaleihin talon ääniin" niin kyllä kuuluvat ne kissojen leikitkin ja tehosekoittimella suristaminen. Luultavasti sinun asunnostasi lähtee paljon isompi mekkala kun tuolta yläkerrasta.

Niin mutta lasten äänet kuuluvat elämään ja niille ei vain voi mitään. Ap

Provohan tämä, mutta eikö ne eläinten äänet muka kuulu elämään..? :D 

Ei ole provo vaan ihan tosi juttu. Tuo nuoripari ärsyttää minua, tulevat joskus myöhään illalla kotiinkin ja kuuluu meille asti kun kävelevät rapussa. Kissoja tai muita lemmikkejä ei ole pakko pitää, täytyykö niitä ottaa kerrostaloon. Ap

Tässä kohtaa on pakko sanoa, ap, että mitäpä jos itse menisit hoitoon. Jos noin paljon häiriintyy toisten ihan normaalista elämästä, itsellä ei ole normaalista elämästä tietoakaan.

Rapussa kulkeminen on normaalia, suorastaan välttämätöntä. Lemmikkien pito on normaalia. Jatkuvasti haukkuva koira on häätöperuste, siitä on olemassa oikeuden päätös, mutta pienen hetken leikkivät pehmeätassuiset kissat tuskin ovat. Nehän eivät ulise eivätkä hauku. Naapurien haukkuminen kovaan ääneen rapussa ei ole normaalia. Se ei ole normaalia, että naapuri ärsyttää tuossa määrin. Vika on sinussa. Hanki vastamelukuulokkeet ja/tai psyykenlääkkeet.

No kyllä se kissojen juoksu ja mouruaminen vaan kuuluu meille, kuin myös kilinä kun leikkivät jollain leluilla ja se ärsyttää kun kuuluu suoraan yläpuolelta. Miten niin ei käy puhua naapurista rapussa? Ainakin on se mahdollisuus että kuulevat ja lopettavat tuon metelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakaroiden kiljuminen on ehkä ärsyttävintä ikinä. Missä se raja menee, mikä on normaalia elämää? Mun naapuri soittaa rumpuja, on laittanut äänieristeen ja soitto kuuluu erittäin ärsyttävänä vesitippaefektinä mun luo. Tyyppi on saanut jo varoituksen, toivon että lentää pian pihalle. 

En oikein tajua miten sua voi hämätä joku kissojen leikkiminen, sulla on muksuja jotka leikkivät varmasti paljon äänekkäämmin. 

No niin varmasti leikkivätkin mutta se on normaalia koska kyseessä on lapset. Ap

Vierailija
24/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla eläimet on tärkeitä ihmisille ja niitä halutaan pitää, ovat osa perhettä.

Sun lapsien kerrostalossa asuminen ei oo yhtään enempää ihmeellistä kun lemmikkienkään. Eikä lapsien aiheuttama meteli oo yhtään hyväksyttävämpää. Anna muiden elää.

Kerrostaloissa yleensä kun on naaputeita ja meteliä, ni pitäiskö sun muuttaa pois jos lapset pitää kasvattaa hiljaisessa pumpulissa?

Vierailija
25/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä lailla eläimet on tärkeitä ihmisille ja niitä halutaan pitää, ovat osa perhettä.

Sun lapsien kerrostalossa asuminen ei oo yhtään enempää ihmeellistä kun lemmikkienkään. Eikä lapsien aiheuttama meteli oo yhtään hyväksyttävämpää. Anna muiden elää.

Kerrostaloissa yleensä kun on naaputeita ja meteliä, ni pitäiskö sun muuttaa pois jos lapset pitää kasvattaa hiljaisessa pumpulissa?

Ei vaan ajattelin laittaa asiasta valituslapun naapurille jos vaikka tajuaisi lopettaa. Keskustelivat myös kovaan ääneen yksi ilta hiljaisuuden jo tultua. Aion puuttua asiaan. Ap

Vierailija
26/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno tuo ap:n viimeinen lause.

Jos sinun pentusi äänet kuuluvat "normaaleihin talon ääniin" niin kyllä kuuluvat ne kissojen leikitkin ja tehosekoittimella suristaminen. Luultavasti sinun asunnostasi lähtee paljon isompi mekkala kun tuolta yläkerrasta.

Niin mutta lasten äänet kuuluvat elämään ja niille ei vain voi mitään. Ap

Provohan tämä, mutta eikö ne eläinten äänet muka kuulu elämään..? :D 

Ei ole provo vaan ihan tosi juttu. Tuo nuoripari ärsyttää minua, tulevat joskus myöhään illalla kotiinkin ja kuuluu meille asti kun kävelevät rapussa. Kissoja tai muita lemmikkejä ei ole pakko pitää, täytyykö niitä ottaa kerrostaloon. Ap

Ja lapsiako sitten on pakko puskea ja pitää kerrostalossa mekastamassa? Tiedätkö mikä sun oikea ongelma on? Se, että sä olet tajuttoman itsekäs. Kyllä siellä kerrostalossa saa olla eläimiä, jos niitä ei ole erikseen kielletty ja kotiinkin saa tulla myöhään. Ja kaikista meistä lähtee jotain ääntä, kun kävelemme, puhumme tai otamme kaapista jotain yms. Se ei ole kiellettyä. Mee sä vaan johonkin korpeen asumaan lapsilaumasi kanssa, niin saatte olla ihan keskenänne, eikä kukaan häiritse.

Tämä. Tuntuu, että monesti etenkin ihmiset joilla on lapsia, luulevat jotenkin olevansa lapsettomien yläpuolella, heillä on mielestään erityisoikeuksia jne. Juuri tuollaiset naapurikyylät saisivat muuttaa keskelle ei mitään, niin ei olisi muilla eikä itsellään paha olla. 

Vierailija
27/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, lasten aiheuttama meteli on eri asia. NIILLE KAKAROILLE VOI SANOA ETTÄ OLKAA HILJAA!!

Vierailija
28/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojen juoksentelu suorastaan vihloo korvia.

Vierailija
29/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissojen juoksentelu suorastaan vihloo korvia.

Kai tämä oli sarkasmia? 

Vierailija
30/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, tämä on omistettu sulle:

Töp töp töp töp! Kilkilklili. Mau.

t. yläkerran kissa.

Vierailija
31/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän kissa on ongelmallinen tapaus. Paskoo aina eteisen oven eteen ja sen kyllä haistaa rappukäytävään asti jos tulee kotiin. Pitää vaan avata väliovikin paskaa lanaten.

Joka päivä paskoo vaikka hiekka-astioita on tupla määrä. Hän ei koskaan oppinut sisäsiistiksi.

Joskus käy myös saunassa paskalla.

Kyllä mä kestän, mutta kestääkö postinjakaja?

Vierailija
32/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meidän kissa on ongelmallinen tapaus. Paskoo aina eteisen oven eteen ja sen kyllä haistaa rappukäytävään asti jos tulee kotiin. Pitää vaan avata väliovikin paskaa lanaten.

Joka päivä paskoo vaikka hiekka-astioita on tupla määrä. Hän ei koskaan oppinut sisäsiistiksi.

Oletko kokeillut käyttää eläinlääkärissä? 

Vierailija
33/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että antaisin lapun naapurille suoraan niin päätin laittaa vähän herjaavan valitusviestin suoraan alakerran ilmoitustaululle. Toivottavasti löytää sen sieltä. Ap

Vierailija
34/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykö niitä lapsia tehä kerrostaloon? :D vähemmän tuhoo ja metelii ne kissat pitää tai tekee ku lapset xd muuta maalle jos vituttaa

Vierailija
35/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaankohan me samassa talossa? Ei jumalauta alakerran naapurien kissojen leikkimisen äänet ja jatkuva ääntely vetää hermot kireelle. Jumalattoman ärsyttävää, tekisi mieli käydä huutamassa ovella suoraan että tukkikaa noiden kissojen turvat. Sairasta eikä todellakaan kuulu kerrostaloon tai normaaliin elämään tuollaiset äänet. Tämä on minun mielipiteeni enkä ikinä ole väärässä.

Vierailija
36/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakko jatkaa, minkä takia on vaikee laittaa lappu postiluukust ja olla kohtelias ku ei ne välttis tajuu sitä et kuuluu semmonen meteli vaaa pitää olla ihan kunnon kus*pää ja laittaa alas lappu? varmaa luulet et se nolaa ne jotenki mut usko vaa ei se vaikuta niihin millää tavalla :D opeta sä lapses käyttäytyy nii ettei lähde mitää metelii ja sit mee valittaa sinne :D

vaik tää on provo ni silti vit*ttaa tommoset itsekkäät ihmiset, luulet varmaan olevas täydellinen ja muiden yläpuolella eli vauva palstan diagnoosi ois varmasti narsisti XD

Vierailija
37/42 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja pakko jatkaa, minkä takia on vaikee laittaa lappu postiluukust ja olla kohtelias ku ei ne välttis tajuu sitä et kuuluu semmonen meteli vaaa pitää olla ihan kunnon kus*pää ja laittaa alas lappu? varmaa luulet et se nolaa ne jotenki mut usko vaa ei se vaikuta niihin millää tavalla :D opeta sä lapses käyttäytyy nii ettei lähde mitää metelii ja sit mee valittaa sinne :D

vaik tää on provo ni silti vit*ttaa tommoset itsekkäät ihmiset, luulet varmaan olevas täydellinen ja muiden yläpuolella eli vauva palstan diagnoosi ois varmasti narsisti XD

Koska mielestäni julkinen nöyryytys on parempi ja ehkä muutkin naapurit siinä vaiheessa tajuavat lähteä mukaan, saisimme ehkä nuo ääliöt pihalle joskus tästä talosta. Ap

Vierailija
38/42 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut käyttää eläinlääkärissä? 

Olen. Syynä on että on nirso hiekan suhteen. Minulla ei varat riitä siihen että pesisin ja vaihtaisin hiekat joka toinen päivä :/

Siivoan mieluummin lattialta. Pissat onneksi tekee hiekkaan.

Vierailija
39/42 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap pakko tehdä lapsiakaan. Joku naapureistasi voi ärsyyntyä niistä. Hiljaisempi ja siivompi se kissa on kuin joku vauva. Ainoa asia josta voi oikeastaan valittaa on tuo myöhään rapussa liikkuminen.

Vierailija
40/42 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kissoja mutta kyllä niilläkin on oikeus elää ja päästellä ääniä. Eniten ottaa kupoliin kun yläkerran jälkikasvu juosta tömistää niin että kattolamppu tärrää. Mutta on kai niilläkin joku tarkoitus tässä maailmassa.