Kaverit :/
Heii eli oon lähössä espaniaan parin kuukauden päästä joksikin aikaa ja haluisin sieltä espaniasta päin kavereita mutta en tiedä missä ja miten voisin löytää ystäviä:( eli jos joku tietääjonkun espanialaisen sovelluksen mitä he käyttövät tai vastaavaa pliis tell me :) ainii joo oon 14 täytän 15 :)
Kommentit (10)
Osa minun usean vuoden aikaisista ystävistä on turhia ihmisiä. Joku kymmenen vuoden takaakin. Stalkkeroivia henkilöitä. Että mitä tahdoit tietää?
Niin kauniita ihmisiä? Vai? Missä porukassa nyt olet? Tai minne tungit naamas? Saitko mitä tahdoit? Onko sulla kiva elämä? Arvostetaanko sua? Oletko tyytyväinen ystäviisi? Oletko ylimielinen?
Oletko nyt onnellinen valinnastas?
Miksi kukaan ei kertonut sulle mitään? Joku kysyi minulta.
On kyllä jännä juttu
Aika halvaksi tunnen itseni nyt. .
Mikä AP luulee olevansa? Suomessa on hyvä olla. Ei tarvi lähteä muualle.
Mene yksin kadulle öisin maleksimaan, niin saat kavereita.