Onko ex-naapurini narsisti?
Pari kk sitten naapuriiin muutti liki nelikymppinen nainen koiransa kanssa. Satuttiin törmäämään iltalenkillä ja vaihdettiin muutama sana. Hän oli heti tyrkyttämässä puhelinnumeroaan ja että yhdessä lenkille koiren kanssa. No, ajattelin, että ok, mikäs siinä ja otin numeron. En kuitenkaan heti laittanut hänelle omaa numeroani, ja muutaman päivän päästä kun nähtiin, hän tivasi olinko saanut numeron. Sitten oli pakko se oma numerokin antaa.
Siitä se alkoi. Yhdessä lenkille, mun koiralla on flexi, mutta hän päätti ottaa asiakseen mun koiran kouluttamisen. Flexiä piti pitää metrinpituisena. Välillä tuli ohjetta "anna kaks senttiä lisää" "ota kaks senttiä lyhempään". Eikä se tuohon koirien ulkoiluttamiseen jäänyt. Hänen seurassaan piti istua tuntikausia päivässä joko hänen luonaan, tai hän tuli kutsumatta meille. Sen lisäksi puhelin saattoi kilkattaa noin 5 kertaa päivässä, vaikkei mitään varsinaista asiaa ollut. Kaikki oli hyvin, kun olin samaa mieltä, mutta jos olin jostain eri mieltä, hän tiuskaisi heti. Ja jos en tehnyt kuten hän halusi, mut haukuttiin ja alettiin uhkailla, että "teen susta eläinsuojeluilmoituksen!" "isä tuntee sun pomon oikein hyvin, haluaksä että tämä menee tähän?!"
Mä lenkitin välillä hänenkin koiransa, koska hän ei syystä tai toisesta jaksanut/pystynyt. Joten hän alkoi sitten tarjota apuaan mun koiran kanssa. Jos sanoin, ettei tarvi, lenkitän kyl ite, tuli äkäinen tiuskaisu "no anteeks, ku yritän auttaa!!". Joten hän sitten lenkitti mun koiraa, ja hoiti kissoja. Ruokaa laitettiin kissoille reippaalla kädellä ja ylijääneet ruuat roskiin(ei koiralle, kuten mulla on tapana), myös kuivaruoka taidettiin päivittäin kipata roskiin, ja sitäkin oli kupissa aina valtava määrä.
Lisäksi hän kertoi elämästään juttuja, joiden takia pelkäsin häntä(luulen, että ihan tarkoituksella, että sai pidettyä mut "kilttinä" ja ruodussa), on mm. tuomioita pahoinpitelyistä. Että kun hän suuttuu kunnolla, silmissä pimenee, eikä hän tiedä mitä tekee.
Kun sitten pääsin pakoon(menin ensin veljeni luo), hän soitti illalla, ja kun kerroin et sain yhtäkkiä töitä, ja oon nyt muualla. Eka ajatus, mitä hän ehdotti, oli että "älä irtisano tuota asuntoa, niin eläimet vois tulla sinne vuoroviikoin". Siis mitä? Me tunnettiin kuukausi, ja hän oli vaatimassa yhteishuoltajuutta mun eläimiin. Pian sen jälkeen meni puhelin kiinni, ettei tarvitse kuunnella joutavanpäiväisyyksiä.
Kommentit (12)
Ihan sama oliko narsisti vai jotain muuta, joka tapauksessa niin rajatonta sekoilua, että parempi pysyä kaukana. Hyvä että poistuit hänen elämästään.
Hoitiko hän oman koiransa kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Hoitiko hän oman koiransa kunnolla?
Joo. Tosin mäkin sitä välillä lenkittelin, kun hän ei syystä tai toisesta pystynyt.
Toisen keskustelun perusteella aloin epäillä epävakaata persoonallisuutta. Oli niin yksyhteen käyttäytyminen, että epäilin jo sen keskustelun ap:ta täksi häirikkönaapuriksi.
ap
Ja sen lisäksi sinussa hän löysi tarpeeksi heikon uhrin tarkoituksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sen lisäksi sinussa hän löysi tarpeeksi heikon uhrin tarkoituksiinsa.
Jep, olen kai vähän liian kiltti ja arka. Mutta en sentään jäänyt tuleen makaamaan. :D
ap
Miksi kaikkien pitää olla narsisteja?
Joku elämänkoululainen, asut varmaan kaupungin vuokra-asunnossa?
Narsisti toimii ihan toisella tapaa, sä haluat olla sen lähellä, sen kaveri yms, se vaikuttaa susta älyttömän mukavalta, fiksulta jne. Ei ne kuukaudessa karvojaan näytä.
Sun tyyppi on puhtaasti mieleltään isosti sairas. Toivottavasti et törmää häneen enää uudestaan.
voi olla kilpirauhasen vajaatoimintaa, tai ferritiinin puutosta, sekin aiheuttaa äkäistä käytöstä.
Elämänasenne hänellä tuntui olevan se, että kaikki ihmiset ovat joko hänen puolellaan tai häntä vastaan. Kaikkien koirallisten olisi automaattisesti pitänyt olla hänen kavereitaan. Esim. kun eräskin koirallinen oli lähtenyt poispäin hänestä ja koirastaan, niin tätä piti sitten seuraavalla lenkillä jahdata niin kauan, että pääsi puhe-etäisyydelle. Ja kun toinen ei ollut halukas juttusille, alkoi huuto ja rääkyminen.
Lisäksi kaikki olivat aina kateellisia hänelle, kuulemma yks koirallinen naapuri minullekin, kun hän oli niin hienosti opettanut mua kävelyttämään koiraani (siinä metrin nysässä).
Yksi omituisuus oli sekin, ettei googlea saanut käyttää, kun siellä on niin paljon väärää tietoa, ja ennenkin on pärjätty ilman googlea. Ok. -ap