Totta vai piraattia...
Onko kukaan tullut tilanneeksi / ajatelleeksi / todenneeksi, että nämä pienet nettikaupat (jonkin uusi ilmiö, että niitä on nyt syntynyt nettiin useampi?) Myyvät paljon ns. merkki vaatetta, kuka ex-brändi nimikkeellä, kuka taas *cut-tag*- nimikkeellä ja kuka *outlet*-nimikkeellä, että mistä tietää näiden merkkien olevan aitoja?
Jos olen ymmärtänyt oikein tälläiset nettikaupat itse ostavat jotakin poistoeriä ulkomailta ja myyvät niitä sitten eteenpäin täällä Suomessa.
Onko niin, että kuka vaan voi ryhtyä tällälailla jonkin merkin " jälleenmyyjäksi" ?
Joillakin nettikaupoilla on myynnissä sellaisiakin ns. merkkituotteita, joilla ei edes ole virallista jälleenmyyntiä Suomessa. Miten se on mahdollista?
Siis, voinko olla varma, että tälläinen tuote on aito? Hankittu ja myyty eteenpäin kaikkien sääntöjen mukaan? Onko kokemuksia?
PS. En nyt laita tähän mitä nettikauppoja tarkoitan, koska en tiedä saako niin tehdä...? Jos olet näihin kauppoihin törmännyt, tiedät varmaan mitä tarkoitan.
... Mikä on aitoa ja mikä ei. Tai tietysti tietää, kun ostaa luotettavasta lähteestä.
Minä en voi, enkä osaa kommentoida sitä, että kuka mitäkin saa myydä ja millä ehdoilla.
En kuitenkaan jaksa uskoa, että kukaan Suomessa lähtisi julkisesti myymään piraattituotteita, kyllähän sellaisesta jää varmasti kiinni aika pian.
Sen voin sanoa, että yhdestä tälläisestä uudehkosta nettikaupasta olen ostoksia tehnyt ja kaikki oli aivan ok.
Ja koska olin ja olen tyytyväinen, uskallan laittaa tähän oikein nimenkin, se nettikauppa oli: http://www.vauhtivarvas.com