Miten saan tietää jos haisee pahalta?
Mies eivätkä lapset sitä ainakaan suostu myöntämään.
Olin bussissa ja viereeni istui yksi nainen. Sitten hän vaihtoi bussissa paikkaa viiden minuutin päästä toiseen vaikka oli havaintojeni perusteella matkalla samalle pysäkille kuin minäkin.
Olin käynyt edellisenä iltana suihkussa, pessyt hiukseni ja laittanut antiperspiranttia. Aamulla vielä suoritin alapesun kuten aina muulloinkin. Käytän hajustamatonta kosmetiikkaa ja pesuaineita.
Ainoa mieleeni tullut syy oli se, että ilmeisesti haisee pahalle vaikka pidän käsittääkseni hygieniastani hyvää huolta. Hampaatkin ovat kunnossa koska noudatan tunnollisesti hammaslääkärin ja -hoitajan antamia ohjeita.
Veikkauksia? Havaintoja? Jos olette istuneet bussissa tuntemattoman viereen niin miksi olette vaihtaneet paikkaa vaikkei vierustoveri ole muuta kuin tervehtinyt lyhyesti kolmikirjaimellisella sanalla.
Kommentit (15)
Eikö kukaan uskalla vastata tai antaa esimerkkejä?
Et haise bussissa voi joku vaihtaa paikkaa ihan vaan saadakseen itselleen tilaa tms.
Henkilö, joka vaihtaa paikkaa vapaalle penkille tekee sen, koska ajattelee sinun jäävän pian pois.
Tapailin kerran ihmistä joka haisi hielle suihkusta tultuaan, itse ei haistanut yhtään mitään. Piti itseään suihkun raikkaan ja hyi helvetti sitä lemua.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran ihmistä joka haisi hielle suihkusta tultuaan, itse ei haistanut yhtään mitään. Piti itseään suihkun raikkaan ja hyi helvetti sitä lemua.
No mitä se siellä suihkussa oikeen touhus?
Vierailija kirjoitti:
Et haise bussissa voi joku vaihtaa paikkaa ihan vaan saadakseen itselleen tilaa tms.
En ole ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä suoraan
Joltain tuntemattomalta ihmiseltä vaikkapa kadulla?
Joku törkyturpa sen sinulle sen joskus ehkä kertoo. Muuten et kuule totuutta mistään, ihmiset ovat niin huonoja vaivautumaan ja sanomaan mitään suoraan ja näin tekevät karhunpalveluksia kanssaihmisilleen jatkuvasti.
Minä vaihdan paikkaa pois haisevien ihmisten vierestä. Voimakas parfyymin, tupakan tai pesuaineiden haju on pahin. Harva haisee ulkovaatteiden läpi pahasti hieltä.
Saatan myös vaihtaa paikkaa, jos jonnekin vapautuu tilaa ja haluan istua mukavammin.
hengitys voi haista huomaamatta itse
joko ravinnon tai lääkkeiden vuoksi (maitorahka ym)
Tee testi hammaslangalla. Jos haisee kammottavalta, todennäköisesti myös henki haisee.
Voi olla aistiyliherkkäkin. Jos sinulla/jollaun muulla on ollut voimakasta hajuvettä esim.
Autocorrect muunsi verbin haista outoonmuotoon eli otsikko on ”Mistä sen tietää jos haisee pahalta?”