Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan tietää jos haisee pahalta?

Vierailija
28.11.2018 |

Mies eivätkä lapset sitä ainakaan suostu myöntämään.

Olin bussissa ja viereeni istui yksi nainen. Sitten hän vaihtoi bussissa paikkaa viiden minuutin päästä toiseen vaikka oli havaintojeni perusteella matkalla samalle pysäkille kuin minäkin.

Olin käynyt edellisenä iltana suihkussa, pessyt hiukseni ja laittanut antiperspiranttia. Aamulla vielä suoritin alapesun kuten aina muulloinkin. Käytän hajustamatonta kosmetiikkaa ja pesuaineita.

Ainoa mieleeni tullut syy oli se, että ilmeisesti haisee pahalle vaikka pidän käsittääkseni hygieniastani hyvää huolta. Hampaatkin ovat kunnossa koska noudatan tunnollisesti hammaslääkärin ja -hoitajan antamia ohjeita.

Veikkauksia? Havaintoja? Jos olette istuneet bussissa tuntemattoman viereen niin miksi olette vaihtaneet paikkaa vaikkei vierustoveri ole muuta kuin tervehtinyt lyhyesti kolmikirjaimellisella sanalla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autocorrect muunsi verbin haista outoonmuotoon eli otsikko on ”Mistä sen tietää jos haisee pahalta?”

Vierailija
2/15 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan uskalla vastata tai antaa esimerkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee ihan tänne asti...

Vierailija
4/15 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et haise bussissa voi joku vaihtaa paikkaa ihan vaan saadakseen itselleen tilaa tms.

Vierailija
5/15 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä suoraan

Vierailija
6/15 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, joka vaihtaa paikkaa vapaalle penkille tekee sen, koska ajattelee sinun jäävän pian pois.

Vierailija
7/15 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran ihmistä joka haisi hielle suihkusta tultuaan, itse ei haistanut yhtään mitään. Piti itseään suihkun raikkaan ja hyi helvetti sitä lemua. 

Vierailija
8/15 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kerran ihmistä joka haisi hielle suihkusta tultuaan, itse ei haistanut yhtään mitään. Piti itseään suihkun raikkaan ja hyi helvetti sitä lemua. 

No mitä se siellä suihkussa oikeen touhus?

Vierailija
9/15 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et haise bussissa voi joku vaihtaa paikkaa ihan vaan saadakseen itselleen tilaa tms.

En ole ylipainoinen.

Vierailija
10/15 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymällä suoraan

Joltain tuntemattomalta ihmiseltä vaikkapa kadulla?

Vierailija
11/15 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku törkyturpa sen sinulle sen joskus ehkä kertoo. Muuten et kuule totuutta mistään, ihmiset ovat niin huonoja vaivautumaan ja sanomaan mitään suoraan ja näin tekevät karhunpalveluksia kanssaihmisilleen jatkuvasti.

Vierailija
12/15 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan paikkaa pois haisevien ihmisten vierestä. Voimakas parfyymin, tupakan tai pesuaineiden haju on pahin. Harva haisee ulkovaatteiden läpi pahasti hieltä.

Saatan myös vaihtaa paikkaa, jos jonnekin vapautuu tilaa ja haluan istua mukavammin.

Vierailija
13/15 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengitys voi haista huomaamatta itse

joko ravinnon tai lääkkeiden vuoksi (maitorahka ym)

Vierailija
14/15 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi hammaslangalla. Jos haisee kammottavalta, todennäköisesti myös henki haisee.

Vierailija
15/15 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla aistiyliherkkäkin. Jos sinulla/jollaun muulla on ollut voimakasta hajuvettä esim.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän