Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mulla olla mitään mahiksia poikalapseen?

Vierailija
28.11.2018 |

Kaksi lasta ja molemmat tyttöjä. Nämä molemmat ajoitettiin niin, että yhdyntä tapahtui ovulaation aikaan. Toisaalta usein yhdynnässä oltu 3-6 päivää ennen ovulaatiota tyylillä ei haittaa vaikka raskaaksi tulen. Ovulaation aikaan ei sitten seksiä (mies reissu työssä) ja näistä kerroista en ole raskaaksi tullut. Joten olen päätellyt että raskaudun mieheni siittiöillä vain ovulaation aikaan. Joko miehen siittiöt ei niin kestäviä tai johtuu minusta.

Jotenkin vaikea nähdä, että voisin saada pojan. Mieheni on sellainen tunteellinen pehmo, etten häntäkään näe pojan isänä. Ulkonäöltäänkin enemmän söpö ja poikamainen kuin komea ja miehekäs.

Ihan hyvä, että saatiin toinenkin tyttö, koska esikoinen toivoi kovasti siskoa. Mutta nyt olisi niin ihana kokea pojan vanhempana oleminen. Eihän tyttökään pettymys olisi tietenkään. Välillä mietin, ehkä nämä kaksi riittävät. Mies haluaa kyllä yhden vielä, mutta minähän sen päätöksen teen. Meidän tytöt ovat kyllä todella ihania. Tuntemattomatkin ihastelee heitä esim. kaupassa. Eli olen kyllä onnellinen kahden tytön äitinä. Mutta mietityttää minkälaista olisi olla pojan äitinä. Haluaisin miehenikin saavan kokea sen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsäänssit on fifty sixty

Vierailija
2/7 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tytöstä tulla myöhemmin poika.

Vierailija
4/7 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteesa voit maksimoida pojan syntyvyyden mahdollisuuden, kun pidät munasolun ja siittiöiden lähtöpaikan etäisyyden mahdollisimman lyhyenä. x kromosomin siittiöt ovat suurempia, ja uivat hitaammin. Y kromosovi on pienempi ja nopempi, mutta ne väsyvät nopeammin ja pitkällä matkalla x kromosovi menee ohi. Jos siis miehelläsi on lyhyempi penis tai sinulla piparissa joku pitkänmatkan rata, niin tyttöjä tulee helpommin. Pojan todennäköisyyttä voisi siis lisätä käyttämällä jotain ruiskua, jolla siittiöt saa mahdollisimman syvälle sisälle. Voit itse tutkia mihin kierron aikaan pojan saamisen todennäköisyys on korkeimmilaan.

Toki tähän asiaan vaikuttaa monia tekijöitä, eikä se käytännössä välttämättä osu kohdalle, vaikka pojan todennäköisyyden saisi matemaattisesti hieman korkeammaksi. Kyllä se onnenpeliä kuitenkin on, ellet mene keinohedelmöitykseen valikoiduilla y siittiöillä.

Vierailija
5/7 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sun appivanhemmilta

Vierailija
6/7 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin niin tulee poikia

Vierailija