Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa mulle töitä!!!

Vierailija
28.11.2018 |

Keksi-suomen alueelta. En kestä olla työtön ja köyhä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yrittänyt töihin _jopa_ paikalliselle kasvihuoneyritykselle, jolla on koko ajan työvoimapula  - ihmekös se onkaan, kun tuntipalkka on 8,50 ja vuorotyö.

Suoraan yhteydenottoon (hakemus ja CV) mailitse on tullut kahdesti vain (automaatti?)vastaus, että otamme pian yhteyttä. Eivät ole ottaneet. 

Paikat ovat jatkuvasti auki vuokrafirmojen kautta. Tällä hetkellä kahden vuokrafirman kautta. Toisesta ei osattu kertoa paikasta edes sitä, onko töitä vain arkisin vai myös viikonloppuisin, eikä sitä, millaiset ovat tuntimäärä, palkka ja muut työehdot. "Kyllä se sitten selviää, kun on töissä." ei aivan minulle riitä :D

Toisesta firmasta ei kuulunut hakemuksen jälkeen reiluun viikkoon mitään (mainostavat ottavansa yhteyttä vuorokaudessa), soitin ja sieltä väitettiin että minulle on yritetty soittaa. Ei vaan mun puhelin mitään näyttänyt, ja sp-osoitekin oli hakemuksessa, muttei sähkpostia voineet lähettää jos muka eivät puhelimitse saaneet yhteyttä (ja tekstaritkin on keksitty). No, minulle tehtiin pikainen puhelinhaastattelu ja minua pyydettiin vielä lähettämään valokuva (puutarhatyötä varten?!?). Luvattiin, että viikon kuluessa tulee haastattelukutsu. 

Siitä on nyt kohta kaksi viikkoa. 

Joku ei tässä nyt hoida töitään kunnolla, ja se en ole minä. 

Minulle aikoinaan käynyt myös näin. Paitsi valokuvaa ei ole pyydetty

Vierailija
22/23 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ei anneta, ne ansaitaan.

Laita tänne hakemuskirje niin voidaan kommentoida, poista/muuta tunnistettavat kohdat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellytti tuo keksi-Suomi. Taitaa olla moinen Jyväshyvässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi