Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fetissinä tosi iso pillu

hki-pari
28.11.2018 |

Onko muita ihmisiä jotka kiihottuvat todella paljon käytetystä ja isosta pillusta.Itse olen ollut isojen perään jo teini-iästä.Nykyiseen kumppaniinkin ihastuin toden teolla vasta päästyämme sänkyyn ja huomattuani, että tavara on todella suuri. Seksielämämme on ihanaa harrastamme fistausta ja isoja dildoja, sekä kimppakivaa. Asiallisia kommentteja please.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iso ja paljon käytetty on parasta, onneksi vaimollani on sellainen ja saan nauttia siitä.  Fistaus käy helposti ja saan venytellä sitä käsin sekä isoilla dildoilla. 

Odotellaan nyt sitten keskustelun jonnejen krjoituksia messuhalleista ja patongeista, vai mitä...

Vierailija
2/12 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaimo todella hoikka ja pienikokoinen, mutta pillu on synnytysten jäljiltä tilava. Rakastan fistata sitä pillua ja työntää kättä sisään mulkun kaveriksi. Vaimo vikisee ja laukeaa täristen muttei uskalla pyytää venytyskäsittelyä itse. Vaimon ratsastaessa kullia anaaliin ujutan usein käteni samalla pilluun. Tässä en pysty pidättelemään yhtään ja laukean voimalla syvälle peppuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tavoite että käsi menisi ranteeseen asti sisään ,

Kaukana ei olla tavootteesta

Vierailija
4/12 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä sua vaivaa

Vierailija
5/12 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa pk-seudun 40v sinkkumiehellä mukava isolovinen daami tositarkoituksella, missä olet rakas? Anderpe@hotmail.fi

Vierailija
6/12 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
7/12 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kun venyttää että saa toisenkin käden vaikka eukko ulisee, sitten alkaa olla puristusta

Vierailija
8/12 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaimo todella hoikka ja pienikokoinen, mutta pillu on synnytysten jäljiltä tilava. Rakastan fistata sitä pillua ja työntää kättä sisään mulkun kaveriksi. Vaimo vikisee ja laukeaa täristen muttei uskalla pyytää venytyskäsittelyä itse. Vaimon ratsastaessa kullia anaaliin ujutan usein käteni samalla pilluun. Tässä en pysty pidättelemään yhtään ja laukean voimalla syvälle peppuun

Millaisiakohan sumopainijoita vaimosi on synnytellyt kun ei ole kunnolla palautunut? No hyvä, että se sopii teille.

Vierailija
9/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monenlaisia. Joku tykkää oopperasta, ja toinen ei voi sitä sietää. Ainakin minulla on samankaltainen fetissi isoihin värkkeihin, ja pidän tosiaan myös isoilla leluilla leikkimisestä ja fistaamisesta. On vain hyvin harvinaista löytää samoista jutuista kiinnostunutta naisseuraa, mutta kyllä sellaisiakin on.

Vierailija
10/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle isoa saa olla vain isot ja pienet häpyhuulet ja klitoris sekä vaginan syvyys. Muut mitat saavat olla pieniä ja niin ne kullallani ovatkin. Kahta sormea on turha yrittää ängetä sisään.

Vierailija
11/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tämän fetissi täysin. Tuo myös konkreettisesti osoittaa sen, että nautinto on ennen kaikkea psyykkistä. Esim. Itse laukean löysän naisen kanssa todella paljon "normaalia" naista nopeammin, vaikka fyysisesti tuntemus on tietysti huomattavasti laimeampi.

Vierailija
12/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomunaset on parhaita