Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin väsynyt

Vierailija
28.11.2018 |

Siihen etten voi opiskella tai voisin mutta en pärjää missään. Elämässä ei pääse yhtään eteenpäin kun ei saa mitään tutkintoa suoritettua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajan kitinä nro 789678889.

Vierailija
2/7 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa veneessä. Enkä osaa sanoa mitään rohkaisevaa. Tai no ehkä sen, että et ole ainoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samassa veneessä. Enkä osaa sanoa mitään rohkaisevaa. Tai no ehkä sen, että et ole ainoa. 

Kiitos, harvinaista löytää samassa tilanteessa oleva.

Vierailija
4/7 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että aika moni on väsynyt elämäntilanteesta riippumatta. Vaikka saisi tutkinnon, se ei välttämättä tarkoita että elämässä on päässyt eteenpäin. Tilanne voi olla niinkin, että tuntuu hukanneensa opiskeluun käyttämänsä vuodet väärän opiskelupaikkavalinnan takia. Tutkinto ei ole tae elämässä eteenpäin pääsemiselle. Olen ihan varma, että pärjäät ja olet hyvä jossain. Ehkä sitä omaa juttua ei vaan ole vielä löytynyt. 

Vierailija
5/7 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakinväsyttää kirjoitti:

Musta tuntuu, että aika moni on väsynyt elämäntilanteesta riippumatta. Vaikka saisi tutkinnon, se ei välttämättä tarkoita että elämässä on päässyt eteenpäin. Tilanne voi olla niinkin, että tuntuu hukanneensa opiskeluun käyttämänsä vuodet väärän opiskelupaikkavalinnan takia. Tutkinto ei ole tae elämässä eteenpäin pääsemiselle. Olen ihan varma, että pärjäät ja olet hyvä jossain. Ehkä sitä omaa juttua ei vaan ole vielä löytynyt. 

Olen jo keski-ikäinen enkä ole missään hyvä, olisi se jo muuten tähän ikään mennessä löytynyt.

Vierailija
6/7 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi kolmekymppinen kohtalotoveri. Kaksi korkeakoulututkintoa kesken ja siihen päälle krooninen masennus. Koen myös jatkuvaa väsymystä, tuntuu etten ole koskaan jaksanut yhtä paljon kuin muut. Kokoaikatyössä ollessani meni kaikki voimani työssä suoriutumiseen, vaikkei se itsessään ollut kovin raskasta tai kuormittavaa hommaa. Vapaa-ajalla en kertakaikkiaan jaksanut tehdä mitään. Tällä hetkellä olen kaupan alan osa-aikatyössä, kun opinnot ovat tauolla. Toimeentulon kanssa tekee tiukkaa.

Koen olevani jonkinlaisessa käännekohdassa. En voi enää hakata päätä seinään, verrata itseäni aina paremmin menestyviin ja toimia ulkoisten oletusten mukaisesti. Yritän nyt pitää fyysisestä kunnostani huolta, meditoida ja löytää jonkinlaista mielen tyyneyttä ja voimaa tuleviin päätöksiin koskien elämääni. En haluaisi luovuttaa ja vajota pohjalle.

Vierailija
7/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up