Epävarma mies
Olen tavannut aivan ihanan miehen useita kuukausia sitten. Hänessä on runsaasti juuri niitä ominaisuuksia, joita unelmamiehelläni olisi. Viihdyn hänen seurassaan erittäin hyvin ja minulla on aina hauskaa hänen kanssaan. Ongeimana on se, että mies on epävarma siitä, mikä on riittävä miehen mitta. Kuinka saisin hänet ymmärtämään, että naiset oikeasti arvostavat miehissä muita ominaisuuksia kuin mittatuloksia?
Kommentit (17)
Kerrot hänelle, että sinua ei kiinnosta nuo asiat vaan pidät tärkeimpinä muita ominaisuuksia hänessä.
Mitäpä jos ihan alkuun lopettaisit tuon valehtelun itsellesi. Mittanauha ON miehen tärkein mitta.
Itsekin arvostan enemmän henkisiä ominaisuuksia. Kerro miehelle, mistä piirteistä hänessä pidät ja yritä tätä kautta saada hänet luottamaan itseensä.
En jaksaisi tuollaista. Jos kerran haluan miestä ja hän näkee sen, niin en jaksaisi turhanpäiväistä angstaamista tuollaisesta asiasta.
Hmm, miehet on aina arvostelleet minun ulkonäköäni, niin ei kyllä auttaisi yhtään jos joku mies sanoisi että "muut ominaisuudet ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö, ei haittaa vaikka sinussa on viat a, b, c, d"
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi tuollaista. Jos kerran haluan miestä ja hän näkee sen, niin en jaksaisi turhanpäiväistä angstaamista tuollaisesta asiasta.
Jep. Ärsyttävää vakuutella toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ihan alkuun lopettaisit tuon valehtelun itsellesi. Mittanauha ON miehen tärkein mitta.
Työntömitta on miehen tärkein mittaväline.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se ongelma on just tässä, että mies ei sitä "nää" eli ap ei tuo omaa haluaan tarpeeksi esille.
Epävarmuus on todella epäseksikästä pidemmän päälle. Kuka haluaa jatkuvasti kannatella toisen huonoa itsetuntoa?
Kerro miehelle, että kokoa tärkeämpää on se, miten muuten toimii ja miten sitä käyttää.
Siis onko sillä jotenkin todella pieni sitten? Niinkuin mikro?
Ellei, niin ei sillä koolla ole oikeasti mitään väliä. Eikä edes sillä mikrolla, jos kompensoi käsillä ja suulla.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, miehet on aina arvostelleet minun ulkonäköäni, niin ei kyllä auttaisi yhtään jos joku mies sanoisi että "muut ominaisuudet ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö, ei haittaa vaikka sinussa on viat a, b, c, d"
Tämä on niin hyvä viesti, että pari palstalaista miinustanut kun ei ole ymmärtänyt. Sano, että se on juuri sopiva sinulle eikä että dialogi menee näin.
"hitsi kun mulla on pieni pippeli, ei varmaan tunnu susta miltään..."
- "Arvostan sinussa muita asioita."
Vierailija kirjoitti:
Minultapa löytyykin 10m 5m ja 3m rullamitat.
Mä oon naisversio, joskus kun ihminen jää yksin tai kohtaa pettymyksiä, suojaa itseään ja on helppoa ajatella että vika on minussa. En ole sellainen kuin pitäisi olla. Jos olisin toisenlainen, minuakin voisi joku rakastaa.
Sano miehellesi että rakastan sinua sellaisena kuin olet. Tai vaan, rakastan sinua. Olet rakas. Usein. Näytä se. Ajan kanssa helpottaa. Sano myös, että hän ei voi ajatella sinun puolestasi. Sinä itse tiedät että mies on sinusta ihana. Huonosta itsetunnostaan huolimatta. Eikä mies voi sille mitään.
Mieheni rakastaa minua vaikka minulla on välillä huono itsetunto. Minussa on muita hyviä puolia, ja itsetuntokin paranee rakkaudella. Sillä että kelpaan, vaikken ole täydellinen.
treffit kirjoitti:
Siis onko sillä jotenkin todella pieni sitten? Niinkuin mikro?
Ellei, niin ei sillä koolla ole oikeasti mitään väliä. Eikä edes sillä mikrolla, jos kompensoi käsillä ja suulla.
Juuri näin. Voi kompensoida monella muulla tavalla. Miehille itselleen suurempi ongelma kuin naisille.
Jätä se katkarapu!