Järkytyin. Suvi Pitkänen onkin miss Suomi -kisojen Suvi Pitkänen.
Siis tämä huulensa täyttänyt on sama Suvi Pitkänen kuin 2006 miss Suomi -kilpailuun osallistunut. Olen luullut eri ihmiseksi.
Kommentit (40)
Tässä Suvi ilman meikkiä ja ennen mitään täyteaineita:
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/0ce3f12e26b3481990dd1a0226824c0a.j…
Nyt on poistattanut nuo täyteaineensa. Mutta kertoo niiden kyllä jättäneen jälkensä.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella olet luullut eri ihmiseksi? Onko niin paljon ulkonäkö muuttunut vai?
No on. Nätistä ja luonnollisesta persoonattomaksi jättihuuleksi.
Ja tässä ihan luomuna myös
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/afbf2208d91f43cfb569857b5604e04b.j…
Onhan noissa ennen ja jälkeen kuvissa niin suuri muutos, että huh
Vierailija kirjoitti:
Nyt on poistattanut nuo täyteaineensa. Mutta kertoo niiden kyllä jättäneen jälkensä.
No ei kyllä ole poistattanut.
Siis mä järkytyin koska sain tuosta sun kirjoituksesta käsityksen että sä muistat jonkun 2006 vuoden missikisakilpailijan 😳
Ketä muita silloin oli kisaamassa? Äkkiä, nimiä!
Mä oon aina tiennyt tämän Pitkäsen vain tuon (turhan) julkisuuden takia..
Itkettämään oikeasti rupesi tätä miestä, kun noita Suvin missi ajan kuvia katselin. Mikä saa kauniin nuoren ihmisen tekemään tällaista?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole poistattanut.
Tuollaisten määrien poistaminen ei tuo kasvoja normaalitilaan. Varoittava esimerkki.
Voi taivas. Mitä oikein on kauniin naisen mielessä liikkunut?
Ja, kun järkytyin niin keksin, että tässäpä taas yksi hyvä pilkka-aihe pöllöpalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä järkytyin koska sain tuosta sun kirjoituksesta käsityksen että sä muistat jonkun 2006 vuoden missikisakilpailijan 😳
Olin katsos jo syntynyt vuonna 2006, joten muistan kyllä, myös edeltävät ajat.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet?
Näyttää kuitenkin jo paljon paremmalta, vaikka on jäänyt jälkiä kasvoihin noista käsittelyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina tiennyt tämän Pitkäsen vain tuon (turhan) julkisuuden takia..Muistan kyllä missi Suvi Pitkäsen ja tämän ulkonäön. Nätti tyttö jäi mieleen. Tätä huuliveikkoa olen pitänyt toisena henkilönä, jolla tietysti on sama nimi.
No ei se nyt niin kauhean näköinen ole nykyään. Luonnoton joo, mutta siis ei se nyt missikisoissakaan ollut mikään klassinen kaunotar vaan nätti ja sellanen naapurintyttö. Ei missi kuitenkaan.
Missä tämä sitten nykyään on esillä? Jossain tosi-tv-roskassako?
Tunnistin hämärästi sen missin kuvista, mutta en ole nähnyt tuota pumppuhuulta missään.
Silikonit on myös ottanu, oli pienet rinnat Miss Suomi-kisoissa.
Nyt pallot.
Näkyy tästä ennen ja jälkeen:
Millä perusteella olet luullut eri ihmiseksi? Onko niin paljon ulkonäkö muuttunut vai?