Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauneusleikkauksissa käyneet ihmiset väittävät että tekevät sen vain itsensä vuoksi

Vierailija
27.11.2018 |

koska jos ei olisi olemassa kauneusihanteita/sosiaalista painetta, eihän sillä olisi esimerkiksi väliä minkä kokoiset rinnat sinulla on? Sehän nimenomaan lähtee muista ihmisistä...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sietänyt enää peilikuvaani ja kasvoissa näkyviä ikääntymisen merkkejä. Tuli todella sellainen olo, etten tunnista ihmistä joka näkyy peilistä. Nyt taas onneksi normaali olo, kiitos kasvojen kohotuksen.

Vierailija
2/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sietänyt enää peilikuvaani ja kasvoissa näkyviä ikääntymisen merkkejä. Tuli todella sellainen olo, etten tunnista ihmistä joka näkyy peilistä. Nyt taas onneksi normaali olo, kiitos kasvojen kohotuksen.

Mutta miksi? ikääntyminenhän on luonnollista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsensä vuoksi se lopulta tehdään. Jos ottaa silarit jotta saisi miehen niin kyllä se juuri omaa hyötyä ajatellen on tehty.

Vierailija
4/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itsensä vuoksi se lopulta tehdään. Jos ottaa silarit jotta saisi miehen niin kyllä se juuri omaa hyötyä ajatellen on tehty.

No joo mutta tässäkin silarit otetaan miehen takia jotta miestä miellyttäisi

Vierailija
5/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Yksikään noista ihmisistä ei tekisi noita leikkauksia jos asuisivat yksin autiolla saarella.

Vierailija
6/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, ikääntyminen ja kehollisesti muutokset on luonnollisia ja kaikkihan tässä samassa veneessä ikääntymisen suhteen olemme. Jotenkin en vain ollut psyykkisesti valmis ottamaan vastaan omassa naamassa tapahtuneita muutoksia, jotka jotenkin huomasin ihan yhtäkkiä. Oma äitini oli kuollut muutama kk aikaisemmin ja sitä tunsi että itse on seuraavana jonossa. Varmaan tuo kasvojenkohotus oli jonkinlainen pako kuolevaisuuden kohtaamisessa.

Vierailija
7/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, syitä on erilaisia. Kyllähän aika moni varmaan esim. sisustaisi asuntonsa kauniiksi, vaikka kukaan muu ei ikinä näkisi sitä tai kävisi siellä. Ihminen pitää omasta mielestään kauniista asioista ja hakee estetiikkaa. Oma ulkonäkö on monille osa tätä.

Tämä on monimutkaisempi asia kuin ensin ajattelisi. Ihan varmaan ihmisillä on syitä laidasta laitaan.

Vierailija
8/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Yksikään noista ihmisistä ei tekisi noita leikkauksia jos asuisivat yksin autiolla saarella.

Paitsi jos sinne soutaisi kirurgi ja sanoisi, että ruoka on loppu, syödäänkö sinun läskit.

Vierailija
9/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, syitä on erilaisia. Kyllähän aika moni varmaan esim. sisustaisi asuntonsa kauniiksi, vaikka kukaan muu ei ikinä näkisi sitä tai kävisi siellä. Ihminen pitää omasta mielestään kauniista asioista ja hakee estetiikkaa. Oma ulkonäkö on monille osa tätä.

Tämä on monimutkaisempi asia kuin ensin ajattelisi. Ihan varmaan ihmisillä on syitä laidasta laitaan.

Totta, mutta luulisin että vähintään puolet kauneusleikkauksista vähentyisi jos ei olisi olemassa kauneusihanteita. Se on vaan surullista että jotkut ihmiset pistävät suuren määrän rahaa sellaiseen joidenkin muiden takia.

Vierailija
10/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntee itsensä virkeäksi mutta naamataulu on kärsinyt maan vetovoimasta ja ihoon tulee vekkeihin ihottumaa, johon pitää jatkuvasti ostaa reseptivoiteita niin sitten on kyllä valmis menemään kasvojenkohotukseen oman vointinsa vuoksi.

Itsellänikin roikkuvat suupielet ja koko ajan on akuutti infektio päällä. Menisin itsekin jos voittaisin lotossa. En ole edes pessimistinen tai masentunut vaan maan vetovoima tekee tehtävänsä ajan mittaan.

Vierailija
11/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikun ylipainosetkin havahtuisi ajattelemaan muita kuin itseään.

Vierailija
12/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo mutta tässäkin silarit otetaan miehen takia jotta miestä miellyttäisi

Öh miten niin :D miksi implikoit että nimenomaan miestä tuolla haluttais miellyttää? Ikäni pienitissisenä olen ollut, mutta silareita oon harkinnut sen vuoksi että oma sieluetti miellyttäis itseä ja varmaan istuvia mekkoja sun muuta härpäkettä alusvaatteista lähtien olis helpompi löytää jos tissit ois vähän isommat kuin alkavalla murkulla. Miesten kanssa sillä ei oo mitään tekemistä, aina ovat tissejäni kehuneet. Naisilta mä olen kuullut pahoja sanoja poikavartalosta ja että miten muka kukaan mies tykkää laudasta :D no, kaikki ei varmaan tykkääkkään.

Vierailija
13/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no ap:llekin tiedoksi, että kaikki eivät tosiaankaan teetä kauneusoperaatioita muiden mieliksi. Tai huvikseen.

Kävin itse ottamassa rintaimplantit, koska rintani jäivät olemattomiksi töppönänneiksi kehityshäiriön vuoksi. Koin olevani aikuinen lapsen kehossa ja mitkään liivit eivät oudon muodon ja pienen koon vuoksi sopineet kunnolla. Ne piti kuitenkin olla peittämässä vaahtokarkkinännit. Rintojen kokoa enemmän minua vaivasi kuitenkin niiden outo muoto.

Miestäni asia ei haitannut missään vaiheessa ja hän tuki minua, koska en ollut onnellinen kehossani. Nyt olen ja sopivien vaatteiden hankkiminenkin on huomattavasti helpompaa.

Vierailija
14/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö synnytyää mielikuvia jaa on osa kemiaa. Riipppuu asiayhteyksistä esim katsoo jotain johanssonia lavalla vs ihanne vävynä niin....

Vierailija
15/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö synnytyää mielikuvia jaa on osa kemiaa. Riipppuu asiayhteyksistä esim katsoo jotain johanssonia lavalla vs ihanne vävynä niin....

Jos perustaisiin raflan se olisi toples baari.

Vierailija
16/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he luulevat, että se oikeuttaa sen jotenkin paremmin. Katos kun "do what makes you happy". Todellisuudessahan näillä ihmisillä on pohjattoman huono itsetunto, ja ajattelevat että muut ihmiset ylipäänsä ajattelevat heistä mitään. Hyvällä itsetunnolla varustettu voisi ihan suoraan sanoa että joo muiden silmissä haluan näyttää paremmalta, siksi leikkautin. Mutta ei nämä heikot nössykät.

Vierailija
17/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 20 vuotta etuperse. Vatsa täysin tunnoton yli napaan saakka. Kärsin kovasti löysästä taikinavatsastani, johon ei auta treeni, vain kirurgin veitsi. Mies rakastaa vatsaani, silti mä inhoan sitä sydämeni pohjasta ja menisin tällä sekunnilla leikkaukseen, jos siihen olisi rahaa.

On meinaan tosi vittumaista, kun esim alushousut eivät pysy vatsan päällä, vaan valuvat tai rullautuvat (alushousujen mallista riippuen) vatsan alle.

Että ei mulla ainakaan ole kenenkään muun mielipiteessä tästä kyse eikä mistään kauneusihanteesta. Ihan omasta olosta lähtee halu leikkaukseen.

Vierailija
18/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en usko minäkään. Itselleen, yksin, on melkoisen vaikeaa tehdä minkäänlaista operaatiota! Ja kyllä varmaan aika ihmeellistä on, jos autiolle saarelle haaksirikkoutuneella on kirurgiset instrumentit mukana! Tai edes sakset ja neula ja lankaa. Ja niillä ei vielä pitkälle pötkitä.

Mitenkäs esim. silikonit? Kookospähkinät ehkä käy hätätilassa?

Vierailija
19/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset tekevät asioita itsensä vuoksi.

Voisin kuvitella, että joku menee kauneusleikkaukseen hakemaan parempaa itsetuntoa, tai ihan vaan sitä että itselle tulee hyvä mieli peiliin katsomisesta. Tai ihan vaan siksi, että hänelle tulee hyvä mieli siitä jos ihmiset katsovat perään tai kommentoivat.

Tuskin kukaan oikeasti tekee mitään muiden ihmisten takia. Silloinkin jos kyseessä on näyttämisen halu, on motiivina tuottaa itselle hyvää oloa. Jollekin se voi tulla siitä että on kalliimpi auto tai isommat tissit kuin naapurilla.

Vierailija
20/20 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyl olisin saanu miehen, varmaa helpomminki ilman silareita. :DDD Olin laihemman näkönen ja sillon kiinnitin koko vartaloon huomiooo, jku taas isotissisenä ne rintojen osa on niin levee, ettei kiinnitä ollenkaa huomioo ympäroiviin osiin. :DD

ja näytin nuoremmalta yms pienillä rinnoilla, joten toi ei tod oo syy miks otin rinnat.

olin vaan joku 12 vuotiaasta saakka ihaillu naisellisia naisia, jolla on tosi paljon muotoja. Esim tukiaisten siskoksista johanna tukiaisen vartalo oli mun ihanne 15 vuotiaana, ei julia tukiaisen vaikka se oli monien ihanne. :DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi