Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suurin osa vesimiehistä ikisinkkuja?

Vierailija
27.11.2018 |

Minä juuri tajusin, että minun tuttavapiirissäni nimenomaan vesimiehet ovat vuosikymmenet yksin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta viikatemiehistä on.

Vierailija
2/12 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen pitkäaikainen poikaystäväni ainakin on sellainen, ettei osaa päättää, ei ole koskaan ihan vakuuttunut pitemmän päälle. Kun erosimme (tästä syystä), hänellä on ollut suhteita, yrityksiä, pari, kolme lastakin eri suhteista, mutta edelleen haussa Se Oikea. Ikää yli 40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä luulin että ei vain oikeaa ole tullut eteen, mutta se onkin tämä minun horoskooppini. Vesimies! Kyl olen yrittänyt seurustella, mutta useasti saan kuulla että olen jotenkin poissaoleva suhteessa ja herään eloon kun olen sinkku. Tiedä sitten noista horoskoopeista. Ehkä niissä on vinha perä

Vierailija
4/12 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut monta parisuhdetta elämäni aikana, tarvitsen kuitenkin paljon omaa aikaa, viihdyn kaksin koirani kanssa, omia pikkupuuhia touhuillen.

Noin 10vuotta nyt avoliitossa, mies tietää ja ymmärtää mun vapaudenkaipuun ja antaa mulle omaa aikaa.

Vierailija
5/12 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska vesinaiset on kuolleet sukupuuttoon ja harva ihmisnainen haluaa panna kalaa.

Vierailija
6/12 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mä luulin että ei vain oikeaa ole tullut eteen, mutta se onkin tämä minun horoskooppini. Vesimies! Kyl olen yrittänyt seurustella, mutta useasti saan kuulla että olen jotenkin poissaoleva suhteessa ja herään eloon kun olen sinkku. Tiedä sitten noista horoskoopeista. Ehkä niissä on vinha perä

No, ei niissä ole.

Vierailija
7/12 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit ovat humpuukia.

Siitä huolimatta, kun suvussa on vesimiehiä, on tullut huomattua, että tarvitsevat paljon vapautta.

Vierailija
8/12 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/12 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vesimies ja yleensä aina yksin. Ihmiset jotenkin välttelevät minua.

Vierailija
10/12 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen erään, joka on yh. Oli vuosia yksin, sitten parisuhteessa, josta heitti miehen pihalle. En tiedä, millainen tämä mies on puolisona, mutta minusta oikein kiva. Mies itse on sitä mieltä, että häntä lähinnä hyväksikäytettiin tekemään lapset. Eron jälkeen nainen on taas ollut varmaan 7 vuotta yh.

Vierailija
11/12 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vesimies ja ollut lähes koko aikuisen elämäni parisuhteissa. Kuten joku tuossa yllä kirjoitti, minäkin olen jotenkin poissaoleva henkisesti suhteessa ja kaipaan aikaa omille jutuilleni kuten lukeminen, nukkuminen ja kodin ulkopuolella ajanvietto. Suhde onnistuu kyllä kunhan on mies joka antaa minulle omaa tilaa tarvittaessa ja osaa muutoinkin viihdyttää itseään. Täytyy todeta, että sinkkuajoista on kyllä hyviä muistoja, ja oma elämä, oma tupa ja oma lupa sopivat mainiosti meille vesimiehille.

12/12 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee minuun. Olin yli nelikymppiseksi ikisinkku, nykyään tosin onnellisesti parisuhteessa. Mutta ei mitään perhe-elämää minulle kiitos, olen vela ja onnellinen siitä.

Ehkä vesimiehet eivät yleensäkään ole sellaisia totuttujen latujen tallaajia? Ja se oman ajan ja tilan tarve... allekirjoitan isosti!

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme