Miksi vaaka ja härkä eivät sovi yhteen?
Kommentit (10)
Tän mäkin haluaisin tietää.
Nimimerkki vaaka ja härkä 20 vuotta onnellisesti naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mättää se, että toinen osapuoli lukee horoskoopista, että ei onnistu ja päättää sitten niin. Jos tiedä horoskooppimerkistään mitään, ei ole siihen liittyviä ongelmiakaan.
En minä tuota kysynyt. Kysyin miksi.
Miksei sopisi, kunhan vaaka on riittävän tukevaa tekoa. Härät on aika painavia.
Vaaka menee rikki, jos härkä istuu sen päälle.
Vaaka tarvitsee sonnin. Härkä on salvettu.
Olen itse voimakatahtoinen Härkä-nainen, valitettavasti parisuhde Vaaka-miehen kanssa oli rasittava ja jopa puuduttavan tylsä. Tyyppi oli täysin kyvytön oma-aloitteeseen ja spontaaniin toimintaan. Aina kun piti toimia, sillä meni pohtimiseen ja suunnitteluun järjettömästi aikaa, eikä mistään tullut mitään valmista.
Ehkä silläkin saattoi olla merkitystä, että mies on insinööri ja minä olen myyntialalla. Olen tottunut toimimaan nopeasti ja tehokkaasti. Kaksi täysin erilaista luonnetta. Onneksi se parisuhdehelvetti tuli tiensä päähän. The End!
Toinen haluaa mennä itsenäisesti, toinen nyhjätä kotona toisen kyljessä. Toinen on vakaa, toinen vapaa ja ailahteleva. Haluavat liian perustavanlaatuisesti eri asioita.
Härkä-nainen tässä, Moi! kirjoitti:
Olen itse voimakatahtoinen Härkä-nainen, valitettavasti parisuhde Vaaka-miehen kanssa oli rasittava ja jopa puuduttavan tylsä. Tyyppi oli täysin kyvytön oma-aloitteeseen ja spontaaniin toimintaan. Aina kun piti toimia, sillä meni pohtimiseen ja suunnitteluun järjettömästi aikaa, eikä mistään tullut mitään valmista.
Ehkä silläkin saattoi olla merkitystä, että mies on insinööri ja minä olen myyntialalla. Olen tottunut toimimaan nopeasti ja tehokkaasti. Kaksi täysin erilaista luonnetta. Onneksi se parisuhdehelvetti tuli tiensä päähän. The End!
Minä olen vaaka ja mies härkä. Meidän tempo on sama, meillä on oikein vauhdikasta. Minä olen tosin nopeammin liikkeessä ja miestä pitää patistaa, mutta kun hänet saa liikkeelle, niin tempo on sama. Sitten tapahtuu ja paljon.
Yleensä sopii, ja tuntevat suurta fyysistä vetoa toisiinsa, koska ovat molemmat venuksen hallitsemia.
Sama esim. kaksosella ja neitsyellä, molemmat merkuriuksen hallitsemia.
Lähinnä mättää se, että toinen osapuoli lukee horoskoopista, että ei onnistu ja päättää sitten niin. Jos tiedä horoskooppimerkistään mitään, ei ole siihen liittyviä ongelmiakaan.