Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen työpaikkahakemus kannattaa tehdä jos ei missään nimessä halua paikkaa?

Vierailija
26.11.2018 |

Tuli työkkäristä työpaikka, joka vaikuttaa todella epämääräiseltä, eikä todellakaan ole minulle millään lailla sopiva. Millaisen hakemuksen tekisit, jos et halua missään nimessä paikkaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen. Kirjoita, että haluaisit työpaikan,koska suunnittelet pian perheenlisäystä ja näin äitiyspäivärahasi korottuisi.

Vierailija
2/9 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen. Kirjoita, että haluaisit työpaikan,koska suunnittelet pian perheenlisäystä ja näin äitiyspäivärahasi korottuisi.

Tää olis hyvä, mutta ikää on jo 53 v 😄 ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäselvä, pitkä kuin mikä, huonolla fontilla, paljon kirjotusvirheitä, varo kappalejakoa, korostat epäoleellisia asioita, viljelet huonoja vitsejä ja fraaseja.

Unohdat työhistoriasta sellaiset työt, joista saattaisi olla hyötyä hommassa ja muutat ne työhistorian aukoiksi. Keksit itsellesi jotain outoja harrastuksia, kuten vaikka jonkun uskonnollisen lahkon. Tietysti mainitset hakemisen syyksi työkkärin osoituksen, etkä kiinnostusta työpaikkaa kohtaan.

Vierailija
4/9 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhansia hakemuksia lukenut kirjoitti:

Epäselvä, pitkä kuin mikä, huonolla fontilla, paljon kirjotusvirheitä, varo kappalejakoa, korostat epäoleellisia asioita, viljelet huonoja vitsejä ja fraaseja.

Unohdat työhistoriasta sellaiset työt, joista saattaisi olla hyötyä hommassa ja muutat ne työhistorian aukoiksi. Keksit itsellesi jotain outoja harrastuksia, kuten vaikka jonkun uskonnollisen lahkon. Tietysti mainitset hakemisen syyksi työkkärin osoituksen, etkä kiinnostusta työpaikkaa kohtaan.

Oudot harrastukset on hyvä pointti 😄 ja tuon työkkärin osoituksen ajattelin mainita ekassa lauseessa. Mietin myös että korostan sitä, että olen ylikoulutettu ja minulla on kymmenien vuosien kokemus, sillä kyseiseen paikkaan ei vaadita ollenkaan aiempaa työkokemusta eli on lähinnä harjoittelijan paikka. En voi ymmärtää miksi paikkaa minulle osoitetaan.

Vierailija
5/9 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhansia hakemuksia lukenut kirjoitti:

Oudot harrastukset on hyvä pointti 😄 ja tuon työkkärin osoituksen ajattelin mainita ekassa lauseessa. Mietin myös että korostan sitä, että olen ylikoulutettu ja minulla on kymmenien vuosien kokemus, sillä kyseiseen paikkaan ei vaadita ollenkaan aiempaa työkokemusta eli on lähinnä harjoittelijan paikka. En voi ymmärtää miksi paikkaa minulle osoitetaan.

Myös palkkatoivomuksen ajattelin pistää reilusti yli ilmoituksessa mainitun.

Vierailija
6/9 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan turha pelko, että haastatteluun joutuisit tuon iän takia. 

Mutta varmempihan se on laittaa huono hakemus eli ihan sellaisia standardifraaseja, ei mitään omaperäistä, ikään kuin sellainen tympeän laimea.

Aika luotettava epäämisen syy on se että laitat viime työsuhteen poikkimenemisen syyksi tulehtuneet välit esimieheen ja työtovereihin. 

Vierailija
7/9 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäristä panivat...

+ cv

Vierailija
8/9 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pelkkä lyhyt hakemus ja unohda cv pois.

Vierailija
9/9 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tavishakemus joka alkaa olen 53 v nainen. Ei tartte muuta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä