Jatka lausetta...Olen työtön ja ylpeä siitä, koska...
Kommentit (35)
opiskelen ahkerasti ja aion työllistyä tulevaisuudessa.
hullu töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä
Minua köyhempi saa olla minun sijaan töissä.
...en alistu porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen.
Koska annan muille mahdollisuuden työllistyä.
Nolompaa on olla kapitalismin uhri.
Ei kukaan oikeasti ole ylpeä siitä että ei saa tienata itselleen parempaa elintasoa, varsinkin jos on lapsia. Eipä sitä hävetäkään tarvi, ei se ihmistä huonommaksi tee, mutta ei siinä mitään hyvääkään ole. Se on sitten eri asia jos ei ole oikeasti työtön vaan elelee säästöillä tai perintömiljoonilla tai vaikka lottovoitolla.
Jatka lausetta...Olen työtön ja ylpeä siitä, koska...olen ikuinen teini pissis.
Sekä Äo on pienempi kuin kengännumeroni....
👍😲
Vierailija kirjoitti:
Jatka lausetta...Olen työtön ja ylpeä siitä, koska...olen ikuinen teini pissis.
Sekä Äo on pienempi kuin kengännumeroni....
👍😲
0/5 ja sulla on sitten työpaikka vai?
Olen työtön ja se on aiheuttanut minulle masennuksen ja ikuisen kierteen maanpäälliseen helvettiin. Vituttaa tuollaiset työttömyydellä ylpeilevät pellet.
Koska en ole passivoitunut tai menettänyt toivoani. Keskittynyt henkiseen hyvinvointiin.
...olen 55-vuotias, asuntolainani ja mökkini maksanut, tukevasti hyvätuloisessa avioliitossa, lapset aikuisia, osakesäästöjä parisataatuhatta euroa, tulemme mieheni kanssa molemmat perimään kohtuullisia summia, ollut työelämässä osa- ja täysaikaisesti 45 vuotta, teen työttömyyteni aikana 0-tuntisopimuksella keikkatöitä läheisessä kauppakeskuksesssa korottaen samalla edelleen liian alhaista eläkekertymääni, en saa mitään tukia, olen kuitenkin työttömyyyskortistossa jossa työpanostani tarvitaan, annan mielelläni vakituisen kokopäiväisen työpaikkani nuoremmille jotka eivät ole vielä saaneet elämänsä taloutta vakaaksi ja varmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ja se on aiheuttanut minulle masennuksen ja ikuisen kierteen maanpäälliseen helvettiin. Vituttaa tuollaiset työttömyydellä ylpeilevät pellet.
Vaikka sinun työttömän elo ei olisikaan yhtä nautinnollista kuin jonkun toisen, niin mitä se sinua auttaa katkeroitua toisen onnesta? Mieti nyt jo vähän itseäsi. "Minä minä minä minä en ole tyytyväinen, joten minua vítuttaa ne, jotka ovat"
Täällä oli juttu osittain pakosta downshiftanneesta perheestä ja niin se on kuin he kirjoitti, että vapautta on se kun on työ ja rahaa muuhunkin kuin ihan pakollisimpaan. Se joka "ei lähde porvarin orjaksi" on oikea orja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinun työttömän elo ei olisikaan yhtä nautinnollista kuin jonkun toisen, niin mitä se sinua auttaa katkeroitua toisen onnesta? Mieti nyt jo vähän itseäsi. "Minä minä minä minä en ole tyytyväinen, joten minua vítuttaa ne, jotka ovat"
Ole perkele onnellinen paska.
koska en ole itse toimillani aiheuttanut työttömyyttäni, ei minulla ole mitään syytä häpeillä sitä.
....olen mielenterveysongelmainen jo ties kuinka monennessa polvessa.
On vain järkevää, että nuoret saavat mahdollisuuden parempaan huomiseen.
Minä keskityn sen sijaan varoittamaan nuoria iltapäivälehtien ja muun median/sosiaalisen median vaaroista.
Koska en mene massan mukana vaan sen takia kun on pakko.