Voisitko ottaa tosissasi lääkäriä jolla on pinkit hiukset?
Värjäsin juuri omat hiukseni pinkiksi, en ole itse lääkäri mutta tällainen ajatus tuli mieleeni. Vaikuttaisiko se? Itse olen nuori ja liberaali, mutta silti pinkkitukkainen lääkäri olisi hassu ajatuksena.
Kommentit (13)
Voisin.
Lähipiirissäni on vasta erikoistunut lääkäri, jolla on mm. Totoro-tatuointi. Ei henkilökohtainen tyyli vaikuta ammattitaitoon.
Minulla taisi joskus ollakin pinkkihiuksinen lääkäri. Hän oli hyvin paljon fiksumpi lääkäri kuin yli viisikymppinen, eltaantunutta hippiä muistuttava omalääkärini, joka lonksutti paikalle tupakalta haisten ja hollannikkaat kopisten, ketsuppia parrassa.
Ja sallin silti hänen asentaa minulle kierukan ja viisi vuotta myöhemmin poistaa sen.
Mä olen ollut rastapää-lääkärin vastaanotolla. Ei valittamista.
Olen nähnyt kirurgi, jolla oli pinkit hiukset. 😊 Hän on kuulema taitava kirurgi, joka välittää potilaista. Mielestäni hiustyylillä ei ole väliä.
No jotenki kyl huvittas mut jos pätevä ni mikäs siinä
En. Hiusten värjääminen shokkiväreillä kertoo henkisistä ominaisuuksista, joita en halua lääkärilläni olevan.
Vierailija kirjoitti:
En. Hiusten värjääminen shokkiväreillä kertoo henkisistä ominaisuuksista, joita en halua lääkärilläni olevan.
Et halua lääkärilläsi olevan henkisiä ominaisuuksia? 😂 Robottilääkäreitä odotellessa...
Ei hiustenvärillä väliä kunhan on inhimillinen ja ystävällinen
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Oon itse siis kolmekymppinen ja omaan millon minkäkin värisen irokeesin. Jos olisin julkisessa asiakaspalvelussa niin voi olla etten uskaltaisi pitää. Aina löytyy ihmisiä jotka ajattelevat näin ja katsovat pientäkin massasta poikkeavuutta kieroon. Varsinkin lääkärin tulisi olla ulkomuodoltaan hyvin väritön ja tavallinen.
Ne jotka omaa jonkun pienen poikkeavuuden tai eron normiin, tekevät monesti parempaa työtä ja ovat ystävällisempiä ja ymmärtäväisempiä, juurikin sen takia kun tietävät että kaikki ei suhtaudu suopeudella ja yrittävät enemmän.
Pinkit hiukset ok lääkärillä, mutta tapaamani psykiatri, jolla oli punaista ripsiväriä, ei oikein herättänyt luottamustani.
Ei kai hiusten värillä niin väliä ole mutta päivystyksessä nuori lekuri nuuska huulessa herätti vähän hämmennystä.
Minä olen ollut psykiatrisessa sairaalassa hoidossa ja oli hieman vaikeuksia alkumetreillä luottaa osastolääkäriin, kun hän pyyhälsi paikalle paskaisessa tukassa ja suurissa läpikuultavissa Kinder-muna muovikoruissa vihreä knalli päässä ja hameessa, joka näytti räsymatosta kyhätyltä. Puhui myös aina todella epäselvästi omille polvilleen mutisten. Luulin ensin, että oli siellä potilaana ennenkuin näin hänen kerran menevän työhuoneeseensa.
Ja ei todellakaan ole keksitty juttu, jotkut saattavat tunnistaa kyseisen sairaalan.
Ei väliä hiusvärillä