Mitä joululahjoja olet jo ostanut?
Mitäs joululahjoja olet jo ostanut, mitä puuttuu vielä? Oletko jo paketoinut jotain? :)
Kommentit (9)
Ostettiin sekä mun vanhemmille että miehen vanhemmille museokortit, kummilapselle Lego, miehen siskon lapselle kirja ja omalle veljelleni ja hänen vaimolleen ostettiin sellainen 2h pituinen "kurssi" sushin valmistamisesta. Yritetään parhaamme mukaan suosia tuollaisia elämys/kokemus painotteisia lahjoja tavaran sijaan.
Oon ostanut isälleni, vanhan polven rock-miehelle, Andy McCoyn kirjan ja veljentytölle löysin kivan palapelin. Ovat jo paketeissa. Lisäksi oon ostanut lankaa, joista kaivan puikoilla esiin villasukat sisaruksilleni.
Oikeastaan olen ostanut jo kaikki. Suurimman osan ostin eilen, kun kävin muutaman tunnin ostoksilla. Enää puuttuu pari lahjakorttia ja muutama viinipullo. Ne saankin hommattua normaalin kauppareissun yhteydessä, joten niillä ei ole mikään hoppu. Mitään en ole paketoinut. Ehkä sit joku kerta, kun lapset on yhtäaikaa harrastuksissa.
Lahjoja ostin lapsille, sisaruksilleni, molempien vanhemmille, lasten serkuille (aikuisia tai teinejä jo kaikki), muutamalle työkaverille ja lapsen kummeille. Siinäpä se.
vanhemmille ostin kirjat ja lempikarkkeja. miehelle talvikengät. parhaalle ystävälle teen lahjakorin mihin laitan itse tehtyjä herkkuja, kahvia yms
En mitään. Kaupallinen joulu ei ole mun juttu.
Just tilasin H&M:stä kasan vaatteita cyber monday -tarjouksesta, sitä ennen eilen CDON:ista pari teinin täsmälahjaa Black Fridaysta. Ai niin ja ostin tänään Lidlistä itselleni nenäkarvatrimmerin pukinpakettiin :D
Tässä vaiheessa olen yleensä ostanut ja paketoinut lähes kaikki lahjat. Nyt en ole edes miettinyt mitä ostaisin. Yksi on viime joululta , kun en sitten antanutkaan sitä, vaan toisen jutun.
Mutta ei kyllä mitää stressiä.
Kolme lahjaa ostin tänään esikoiselle, nuorimmaiselle ostin kaksi. Esikoiselle on ostettu yksi lahja aiemmin.
Paljon on vielä ostamatta (lapsille muutama lahja, suku, kummilapset) mutta nuo tuotteet on sellaisia missä kannatti hyödyntää Black Friday tarjous.
Katson lahjoissa tarkasti mistä tuotteen saa edullisimmin. Erityisesti leluissa. Yöpaidat ostan juuri ennen aattoa puoleen hintaan. Karkkia, suklaata ja Alkon glögiä ja viinia en edes osta, sitä tulee lahjana.
Olen ostanut vasta yhden tyttölapselle 7-v. Ostin askartelutarvikkeita, eli kartonkeja, tarroja, nauhoja, tusseja, pensseleitä, vesivärejä, vesiväripaperia.. ja kyllä, tänään paketoin lahjan.
Vielä muutama lahja samalla tytölle. Ei muita lahjottavia.