Hyi mikä mies..
Olen eronnut pari vuotta sitten, olen hieman yli 40v nainen. Tapasin kuukausi takaperin miehen erään deittisivuston kautta ja miten olikaan..mies olikin naimisissa ja pienten lasten isä. Kävimme pari kertaa syömässä ja sitten kun kolmatta tapaamista suunnittelimme mies kertoi minulle, että vaimollaan on paha endometrioosi, seksi aiheuttaa niin kovia kipuja, ettei voi sitä harrastaa kuin ehkä kerran vuodessa.
Mies oli sitä mieltä, että hänellä on täysi "oikeus" laittaa ilmoitus deittisivulle (ei ollut mikään ns pettämissivu kyseessä).
Mies ehdotti, että voisi käydä aina työvuoronsa jälkeen luonani ja jatkaa sitten kotiin. Kun sanoin ettei tosiaankaan onnistu, ei auttanut ensin. Hän lähetti pariin otteeseen viestiä joskus puolen yön aikaan "Oletko hereillä? Voisinko tulla käymään luonasi?". Hyi helvata mitä sikoja niitä onkaan olemassa.
Kommentit (31)
Ei, en tiennyt vaimosta ja lapsista ennenkuin hän niistä minulle puhelimessa kertoi kahden tapaamiskerran jälkeen. Hän ensin kertoi eronneensa. Sitten kun oli puhe että tapaamme luonani, hän kertoi minkälaista juttua hakee. Mistä ihmeessä päättelit, että olisin tiennyt vaimosta ja lapsista heti?
Ollaankohan törmätty samaan mieheen
Vierailija kirjoitti:
Kävit kumminki syömässä parikin kertaa sen kanssa?
Tiesit vaimosta ja lapsista. Mitä se kertoo sinusta?
Missä niin sanotaan?
Vierailija kirjoitti:
No mikä ihmeen suhde tuo olisi ollut? Ei minkäänlainen. Mitä nainen olisi siitä saanut? Morkkiksen varmaan. Itsekö sitten haluaisitte jonkun sellaisen suhteen, jossa naimisissa oleva mies kävisi teitä panemassa aina silloin kun sattuisi sopimaan? Mitään muuta ei olisi koskaan tarjolla?
Kyllä minulle käy jos joku naimisissa oleva nainen käy minun luonani harrastamassa seksiä. Luonnollisesti hän ei tule silloin kun en ole kotona tai minulle ei sovi. Molemmat saa seksiä. Jos minulla olisi parisuhde hakusessa, sanoisin kuten ap, että ei kiinnosta. Miks tämäkin pitää vääntää kuin ap olisi hyväksikäytetty?
Ihmettelen vaan, että eikö teitä tähän kirjoittaneet yhtään mietitytä tuon miehen vaimon tilanne? Vaimolla on sairaus, joka estää häneltä seksin. Tai aiheuttaa kovaa kipua. Mieskö on sitten oikeutettu käymään vieraissa? Vieläpä itsekkäästi ilman kumia..EIkö teitä yhtään mietitytä se, että mies on kuitenkin naimisissa? Eipä ilmeisesti..pääasia että saa pi**a, vähät vaimosta tai siitä että on naimisissa. Eikö teille tuollainen tilanne olisi vastenmielinen, että olisi sellainen miessuhde, että mies kävisi silloin kun sattuisi sopimaan panolla?
Vierailija kirjoitti:
En aloituksessani kirjoittanut mitään siitä, pettävätkö miehet vai naiset enemmän. Ei sillä ole väliä. Ei vain ennen ole tullut tuollaista vastaan. VUorotyössä oleva mies kävisi pussinsa tyhjäämässä pikaisesti ihmeellisiin aikoihin ja menisi sitten kotiin nukkumaan. Ei nyt ihan sitä mitä haen! Jos joku tuollaista haluaa, niin ihan vapaasti vain.
Valivali,tykkäät kuitenkin.
Heh enpä halunnut tuollaista m:kkua. Tein ukon kanssa "treffit" , sinne jäi pyörimään työvuoronsa jälkeen entisen asuntoni parkkipaikalle ja muka odottamaan, että tulen avaamaan oven. Siellä on m.kkunsa kanssa odottanut - turhaan.
Kyllä kassit pitää johonkin tyhjentää, ja mieluiten elävään olentoon. En nyt ihna tajua mikä ongelma tuossa asetelmassa on, eikä luultavasti moni muukaan mies. Ollaan oltu rehellisiä, tunnepuhetta ei olla edes yritetty (manipulointi), vaan asia on esitetty juurikin miten se on. Rakkauttako naiset oikeasti kuvittelevat seksisuhteissa saavansa, tunteen paloa? ”Lämpö ja läheisyys” mainitaan meidän miesten mainispuheissa tasan siitä syystä, että se myy paremmin. Jos ei olla etsimässä suvunjatkajaa, merkkaa lähinnä ulkonäkö ja tosiaan että ”irtoaa helposti ja vaivatta” - vaikka tämä nyt vähän karulta kuulostaakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kassit pitää johonkin tyhjentää, ja mieluiten elävään olentoon. En nyt ihna tajua mikä ongelma tuossa asetelmassa on, eikä luultavasti moni muukaan mies. Ollaan oltu rehellisiä, tunnepuhetta ei olla edes yritetty (manipulointi), vaan asia on esitetty juurikin miten se on. Rakkauttako naiset oikeasti kuvittelevat seksisuhteissa saavansa, tunteen paloa? ”Lämpö ja läheisyys” mainitaan meidän miesten mainispuheissa tasan siitä syystä, että se myy paremmin. Jos ei olla etsimässä suvunjatkajaa, merkkaa lähinnä ulkonäkö ja tosiaan että ”irtoaa helposti ja vaivatta” - vaikka tämä nyt vähän karulta kuulostaakin.
Sillä lailla 👍
No käsittääkseni jutun Ap ei ole mitään seksisuhdetta naimisissa olevan miehen kanssa ollut etsimässä, vaan miesystävää deittipalstalta..olisi se ainakin itselleni aika suuri pettymys, jos tuo mies kenen kanssa olisin tapaamista sopimassa osoittautuisikin naimisissa olevaksi.
No joo, kai se käytäntö olisi sitten ollut, että mies olisi aina ilmoittanut minulle miten hänelle seksihomma sopii. Hänelle ei olisi saanut soittaa koskaan ja homma olisi "toiminut" miehen työvuorojen mukaan. Ja mies olisi käynyt luonani aina, kertonut vaimolleen olevan "ylitöissä".