Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet vieraissa?

Vierailija
25.11.2018 |

Millaisia kokemuksia? Jäitkö kiinni? Suositteletko muille :-)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena petin naisystävääni ja jätin hänet sitten kertomatta hairahduksestani. Ymmärsin, etten välitä hänestä riittävästi, jos muut naiset niin kiinnostaa. Nykyisessä suhteessani en ole pettänyt.

Vierailija
2/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole käynyt vieraissa, kaikki oli jollain lailla tuttuja.

Kivaa oli kaikilla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei ole ollut tarvetta. Saan puolisoltani kaiken mitä tarvitsen.

Vierailija
4/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, piristää ja vapauttaa kummasti! En jäänyt kiinni, mestari kun olen.

Vieraiden kanssa voi vapaasti kysellä "mistä pidät", voi vaikka päästä pervoilemaan kivalla tavalla, josta ei kotona estyneen kumppanin kanssa olisi toivoakaan.

Vierailija
5/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 eri vierasta joista tuli tuttuja 34 vuoden aikana! Ei kaduta, kaikki oli tarpeeseen ja numero 11 jatkuu vielä kerran vuodessa kun tavataan.

N57

Vierailija
6/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kysyn ensin nimen.

Vierailija
7/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös "vuoroin vieraissa käydään" ole jo pitkään tunnettu parisuhteen hoito-ohje?

Kävin kauan, kauan sitten. En jäänyt kiinni. Ja millaista oli? Seksi oli jees, olin jopa vähän tykästynyt siihen ihmiseen. Hän oli huomattavasti aloitteellisempi ja aktiivisempi kuin puolisoni. Huonoja puolia olivat mm. se, että piti keksiä verukkeita yöreissuille; se, etten pystynyt oikein keskittymään omaan puolisooni; kärähtämisen pelko ja rahan kuluminen noilla reissuilla. En edes ostellut toiselle naiselle kalliita lahjoja, hotelliyöt, matkat ja ulkona syöminen vain eivät ole halpoja lystejä. Lisäksi kahden naimisissa olevan tapaamisen järjestely on itse asiassa yllättävän vaikeaa. Välimatkan takia emme tavanneet kovin usein, ja vähintään päivähän siihen aina sitten meni. Siinä justeerailtiin suunnitelmia aina pitkään, ennen kuin mikään onnistui.

Omantuntoni kanssa en paljon painiskellut aluksi. Kotiin tulessa oli lähinnä sellainen jännittynyt olo. Juttelin joskus tuon sivusuhteeni puolison kanssa puhelimessa - ja hän kyllä tiesi tilanteen. Keskustelu oli aivan rauhallinen, jopa yllättävän asiallinen. Tämä ei taida olla kovin tavallista. Seikkailu ei päättynyt tuohon puheluun, mutta suhteen päättymiseen johtaneet tapahtumat kuitenkin alkoivat siitä. Tunnontuskia olen potenut myöhemmin. Eivät ne nyt järisyttäviä ole olleet, mutta kuitenkin sellaisia ajatuksia, että olinpa typerä ja oliko se tosiaan kaiken sen salailun, valehtelun ja järjestelyn arvoista. Rahan kulumista en erityisemmin sure, mutta pitää ymmärtää, että salasuhde yleensä aiheuttaa kustannuksia. Olin tuolloin nuori ja työurani alussa. Palkka oli pieni, kyllä se yksikin hotelliyöreissu tuntui budjetissa koko loppukuukauden.

En suosittele. En myöskään moralisoi ketään tämän asian vuoksi. Olen suonut itselleni ymmärrystä: avioliittoni oli kuralla, eivätkä seksitarpeemme olleet kohdanneet useampaan vuoteen - ja olin kypsymätön. Kun tilaisuus tarjoutui, minä en paljon pohdiskellut. En väitä, ettenkö vieläkin voisi töpätä, mutta ainakin osaan harkita. Noin 35 prosenttia ihmisistä pettää Osmo Kontulan Seksin trendit -kirjan mukaan. Siitä, miten asiat ovat, pitäisi päätellä, että niin niiden pitääkin olla. En minä puolustele pettämistä, en omaani enkä kenenkään muunkaan.

Tälläkin palstalla tuomitaan pettäjiä todella karuin sanakääntein useinkin. Tämäkin viesti tulee saamaan sellaista osakseen. Näitä moralisteja on niin paljon, että on tilastollisesti todennäköistä, että lopulta joku heistäkin pettää. Ei siihen tarvita kuin sopiva tilaisuus ja jokin seikka, joka hiukan vie estoja. Ulkomaanmatka ja pieni humala lienevät klassinen esimerkki. Arvelen, että jos ei kusettaisi itseään moraalisella oikeassaololla, vaan ymmärtäisi olevansa itsekin altis ainakin jossakin tilanteessa, moni ehkä osaisi kantaa vastuunsa paremmin poikkeustilanteessa.

AP, jos koet suhteessasi puutetta ja olet kumppanisi kanssa keskustellut asiasta laajasti ja avoimesti hyvässä hengessä, en ihmettele pohdintaasi. Edelleen seksistä puhuminen on monelle vaikeaa, ja näyttää siltä, että vähemmän haluavat osapuolet useinkin kaihtavat vastuutaan suhteen seksistä väittämällä vain, etteivät halua eikä ole mikään pakkokaan haluta. No ei ole pakko haluta, ei. Toimiva, reilu kompromissi kuitenkin voisi pelastaa suhteen. Jos toinen osapuoli tuntee pitkän ajan olevansa puutteessa, hän lopulta hankkii seksinsä muualta. Se, tapahtuuko se ennen vai jälkeen eron, on kuin keskustelua siitä, kannattaako hävetä ennen vain jälkeen housuun pissaamisen.

Vierailija
8/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai! Käytännön asiat vaan tekee siitä vähän vaikeeta. Ei voi tytön kotiin mennä että ehtii ajoissa vaimon viereen. Samasta syystä omaan himaan raahaaminen on mahdotonta. Ulkona tai baarin vessassa nyt ei pane apinakaan. Työmatkoilla lähinnä sit.

Vierailija
9/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraisilla en ole pitkään aikaan käynyt kellään. Ehkä joulun aikaan tulee pistäydyttyä. Tapaninpäivä on tavallisin vierailupäivä.

Vierailija
10/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaikille eroamista ilman pettämistä, ei tule erosta niin riitaisaa 😉

Vierailija
11/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 50 kertaa

Vierailija
12/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just, tämä on se syy, miksi en harrasta seurustelusuhteita.

Vierailija
13/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeita juttuja ja paljon sydämmiä särkyy.

Kannattaisi pitää se avioliitto kunnossa ja jos ei, niin erota sitten.

Kyllä se pahalta tuntuu jos saa tollasta tietää omassa liitossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi