Te, joilla on haluton kumppani: ahdistaako teitä ajatus entisistä suhteista
Selvennys otsikkoon. Eli jos kumppaninne on haluton, ei halua seksiä kanssanne syystä tai toisesta, niin alatteko miettiä, millainen kumppani oli edellisten partnereittensa kanssa? Mietittekö sitä, halusiko hän aikaisemmin? Tai onko jopa kertonut, että ennen ei ollut vastaavaa ongelmaa? Miten käsittelette ylipäätään haluttomuusasiaa, osaatteko olla ottamatta sitä henkilökohtaisesti?
Itse huomaan miettiväni yhä enemmän että millainen kumppanini seksielämä on mahtanut olla ennen minua. Aluksi en välittänyt siitä tai miettinyt sitä, mutta nyt kun haluttomuus on muodostunut ongelmaksi, huomaan miettiväni yhä useammin, että miten halukkaasti hän on mahtanut panna entisiään. Tarvitsen apua :(
Kommentit (23)
Kyse on Ap ihan puhtaasti siitä, että olet miehellesi ystävä/kumppani, mutta hän ei näe sinua seksuaalisesti eli olet kuin sisko. Vaikka mitä muuta väitetään "haluan haluan, vika ei ole sinussa" niin sanoisin, että 99% tapauksissa se ei ole totta. se ei ole sellainen asia, mitä halutaan kohdata, koska sille ei oikein voi tehdä mitään. Näin voi kuitenkin käydä kenelle tahansa, on käynyt myös minulle. Ero on huima, kun olet miehen kanssa, jolle sinä olet seksuaalinen nainen.
En tajua, miten jotkut pystyvät olemaan kuukausia ja kuukausia seksittömissä suhteissa. Minulla on se periaate, että ilman seksiä ei ole psrisuhdettakaan.
Minun kaikilla kumppaneillani on ollut nuo ominaisuudet ja enemmänkin. Ne ovat aika perusjuttuja rakastavassa parisuhteessa. Ei tosiaan tarvita huippuyksilöä.