Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on haluton kumppani: ahdistaako teitä ajatus entisistä suhteista

Vierailija
25.11.2018 |

Selvennys otsikkoon. Eli jos kumppaninne on haluton, ei halua seksiä kanssanne syystä tai toisesta, niin alatteko miettiä, millainen kumppani oli edellisten partnereittensa kanssa? Mietittekö sitä, halusiko hän aikaisemmin? Tai onko jopa kertonut, että ennen ei ollut vastaavaa ongelmaa? Miten käsittelette ylipäätään haluttomuusasiaa, osaatteko olla ottamatta sitä henkilökohtaisesti?

Itse huomaan miettiväni yhä enemmän että millainen kumppanini seksielämä on mahtanut olla ennen minua. Aluksi en välittänyt siitä tai miettinyt sitä, mutta nyt kun haluttomuus on muodostunut ongelmaksi, huomaan miettiväni yhä useammin, että miten halukkaasti hän on mahtanut panna entisiään. Tarvitsen apua :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska tiedän, että haluton kumppani on pian entinen kumppani. Seksitön suhde ei käy minulle vaan lähden pois.

Eikö tunnu vaikelta lähteä pitkästä suhteesta seksittömyyden takia?

Niin, tai tuoreemmasta, mutta muuten hyvästä? Toinen on mukava, huumori käy yksiin, on kumppanina rakastava, tukee, arvostaa - mutta ei pane. Tiedän, että semmoisen löytäminen joka panisi, olisi aika helppoa, mutta osuisiko siinä nuo muutkin kohdalleen? Tuntuisi aika tyhmältä myös lähteä etsimään sellaista, joka olisi parempi. Niitä ei ole ehkä edes?

ap

Tämä on tällaista ainutlaatuisuusharhaa, joka kyllä hälvenee deittailemalla.

On satavarma, että kaikki sellaiset hyvät kokemukset, joita sinulla on nykyisen kumppanisi kanssa, voit saavuttaa myös toisen sinua palavasti haluavan kumppanin kanssa. Huumorintaju, enotionaalinen tuki, arvostus ja rakkaus eivät ole mitenkään harvinaisia juttuja.

Tältä ei tietenkään nyt tunnu, mutta tulet sen kyllä itse huomaamaan. Huonoihin suhteisiin jäävät he, joilla on lähinnä ollut huonoja kokemuksia.

Ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat. Kyllä srllaisia ihmisiä voisi olla olemassa. Eri asia kuitenkin, löytäisinkö sellaisen. Tähän asti kumppaneistani on puuttunut esim. empatia, tuki tai osallistuminen arjen vastuisiin. Ei siinä sitten ole sen mukavampaa, vaikka seksiä onkin. Sitten murehtii sitä henkistä yksinjäämistä. En jaksa uskoa, että löytäisin huippuyksilön tilalle, jos luopuisin nykyisestä suhteesta. Tulisi tilalle vain joku muu puute. Vai olenko liian pessimistinen?

ap

Minun kaikilla kumppaneillani on ollut nuo ominaisuudet ja enemmänkin. Ne ovat aika perusjuttuja rakastavassa parisuhteessa. Ei tosiaan tarvita huippuyksilöä.

Vierailija
22/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on Ap ihan puhtaasti siitä, että olet miehellesi ystävä/kumppani, mutta hän ei näe sinua seksuaalisesti eli olet kuin sisko. Vaikka mitä muuta väitetään "haluan haluan, vika ei ole sinussa" niin sanoisin, että 99% tapauksissa se ei ole totta. se ei ole sellainen asia, mitä halutaan kohdata, koska sille ei oikein voi tehdä mitään. Näin voi kuitenkin käydä kenelle tahansa, on käynyt myös minulle. Ero on huima, kun olet miehen kanssa, jolle sinä olet seksuaalinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten jotkut pystyvät olemaan kuukausia ja kuukausia seksittömissä suhteissa. Minulla on se periaate, että ilman seksiä ei ole psrisuhdettakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi