Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen änkeää keikalla moshpitin reunalle ja kitisee, kun tulee vahingossa tönityksi?

Vierailija
25.11.2018 |

Lievästi sanottuna alkoi ärsyttämään, kun joku max. 160cm nainen pitin reunalla alkoi valittamaan mulle, kun vahingossa osuin häneen. Jos ei kestä keikalla minkäänlaista kontaktia keikalla, niin miksi ei katso kauempaa?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ulisee vauvapalstalla jostain vi tun moshpiteistä?

Vierailija
2/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vi ttu on moshpit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jään aina kauemmas niillä keikoilla joilla tiedän moshpitin olevan erittäin todennäköistä. Ja jos sattuukin käymään niin että moshpit on vieressäni, niin siirryn kauemmas, ei tulisi mieleenkään ruveta siitä urputtamaan.

Vierailija
4/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut metallimusiikin ystävätkin haluaisivat katsoa läheltä keikkaa, ilman että pitää mennä riehumaan pittiin ja tulla lyödyksi ja tönityksi.

Miksette te voi aloittaa sitä pittiä takarivissä?

Vierailija
5/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moshpit on lapsellista kakaroiden riehumista. Keikalle tullaan katsomaan ja kuuntelemaan esitystä eikä juoksentelemaan. Moshpit-lapsukaiset voivat siirtyä johonkin takapihalle juoksemaan valotolpan ympäri ja tönimään roskiksia. Kalliin lipun ostaneena haluan todellakin nähdä ja kuulla lempiartistini läheltä. Vituttaa armottomasti nuo rinkiä juoksevat pellet jotka pahimmillaan vielä murjovat sivullisia. Koko touhu on yhtä järjetöntä kuin jos pitäisi väkisin mennä juurikin kaupan kassajonoon tekemään pottapaskat. Väärä aika ja paikka, turhaa häiriötä muille. Kasvakaa aikuisiksi, tai menkää hoploppiin riehumaan liika energia pois jotta jaksatte keskittyä konserttiin muita häiriköimättä.

Vierailija
6/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotkut metallimusiikin ystävätkin haluaisivat katsoa läheltä keikkaa, ilman että pitää mennä riehumaan pittiin ja tulla lyödyksi ja tönityksi.

Miksette te voi aloittaa sitä pittiä takarivissä?

Mä en edes ollut osallisena pittiin. Siinä reunalla ja kyllä itsekin otin osumaa pitistä, eikä mua todellakaan haittaa. Pitit on muutenkin ihan hauskoja silloin tällöin.

Jos haluaa pönöttää paikoillaan, niin sama kuunnella kotona sohvalla maaten.

Vierailija
7/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä. Niin, sinua ei haittaa, mutta ilmeisesti sinulla ei riitä aivokapasiteettia ymmärtämään, että toisia tosiaankin haittaa? Kuten sitä, joka haluaa nauttia keikasta ilman väkivaltaa ja häiriötä, eikä peuhata hippaa kamujen kanssa, tai sitä pienikokoista ja heiveröistä naista, josta ei välttämättä ole ollenkaan turvallisen tuntuista kun satakiloisia kaljamahaisia äijälapsia juoksee kyynärpää edellä suoraan päin?

Vierailija
8/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä. Niin, sinua ei haittaa, mutta ilmeisesti sinulla ei riitä aivokapasiteettia ymmärtämään, että toisia tosiaankin haittaa? Kuten sitä, joka haluaa nauttia keikasta ilman väkivaltaa ja häiriötä, eikä peuhata hippaa kamujen kanssa, tai sitä pienikokoista ja heiveröistä naista, josta ei välttämättä ole ollenkaan turvallisen tuntuista kun satakiloisia kaljamahaisia äijälapsia juoksee kyynärpää edellä suoraan päin?

Fakta on, että jokaisella keikalla on pittejä. Jos ei kestä, että keikalla tulee aina hieman tönityksi, niin silloin ei käy keikalla.

Vierailija
9/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moshpit on lapsellista kakaroiden riehumista. Keikalle tullaan katsomaan ja kuuntelemaan esitystä eikä juoksentelemaan. Moshpit-lapsukaiset voivat siirtyä johonkin takapihalle juoksemaan valotolpan ympäri ja tönimään roskiksia. Kalliin lipun ostaneena haluan todellakin nähdä ja kuulla lempiartistini läheltä. Vituttaa armottomasti nuo rinkiä juoksevat pellet jotka pahimmillaan vielä murjovat sivullisia. Koko touhu on yhtä järjetöntä kuin jos pitäisi väkisin mennä juurikin kaupan kassajonoon tekemään pottapaskat. Väärä aika ja paikka, turhaa häiriötä muille. Kasvakaa aikuisiksi, tai menkää hoploppiin riehumaan liika energia pois jotta jaksatte keskittyä konserttiin muita häiriköimättä.

Aamen.

Vierailija
10/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on, että jokaisella keikalla on pittejä. Jos ei kestä, että keikalla tulee aina hieman tönityksi, niin silloin ei käy keikalla.

Parempi jos nuo vähä-älyiset pittaajat pysyis kotonaan.

Vierailija
11/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voit kuunnella musiikkia kotonakin. Kaltaistesi pönöttäjien paikka on kotona.

Vierailija
12/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu reuna olevan kovin pysyvä. Olin joskus itse hyvinkin kaukana moshpitistä, mutta jotenkin se onnistui leviämään sinne asti missä olin ja lensin. Yritä siinä olla missään jos moshpittaajat koittaa vallata koko alueen.

Vierailija
13/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei tiedä millaista metallikeikoilla on. Tai sellainen, joka on tätiytynyt/setäytynyt jo sen verran, että oma mukavuus menee aktiivisen osallistumisen yläpuolelle, mutta sillä tavalla itsekkääseen tyyliin, ettei silti voi seurata keikkaa muualta kuin todennäköiseltä pittialueelta.

Vierailija
14/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöä löpöt se mikään fakta ole. Normaaleilla keikoilla ei ole lapsiäijien hippaleikkejä. Useimmilla metalliyhtyeiden keikoillakaan ei ole.

Jossain tapauksissa pitti on OK, kuten isoilla ulkoilmakeikoilla, jossa tilaa riittää ja kauempaakin näkee ja kuulee hyvin, jolloin muutkin pääsevät pois häiriköiden tönimisalueelta. On täysin urpojen mulukkujen hommaa jossain pienemmällä klubikeikalla tuhota musiikinystäviltä mahdollisuus nauttia esityksestä riehumalla ja mukiloimalla.

Normaali tungoksesta johtuva töniminen ja yleisömassan aaltoliike on ihan eri asia ja siihen voi varautua sekä sen voi kestää, siitä ei yleensä ole vaaraa eikä kohtuutonta haittaa esityksen seuraamiselle. Kyynär- ja umpiluupäät edellä kovalla vauhdilla päin ryntäilevät adrenaliiniapinat sen sijaan oikeasti tuottavat vaaraa, kipua, tuhoa, haittaa ja vitutusta. Usko nyt vaan, että se hevikeikan lavanedusta ei ole mikään kuntosali tai peuhula tai tukahdutetun läheisydenkaipuun paikkailumesta, jossa mies saa koskea toisen hikistä vartaloa ja hipaista pakaraa. Nimenomaan se pittiriehuminen on aktiviteetti, joka ei edellytä keikkaa, kun esiintyjiä ei katsella ja tuskin kunnolla kuunnellaankaan. Sen voi mennä tekemään vaikka lumiselle pellolle keskellä yötä, sen kuin laittaa nappikuulokkeisiin sen Raign in bloodin vaan soimaan ja alkaa ryntäillä.

Vierailija
15/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hieman tönityksi" on eri asia kuin että rynnistetään päin ja tällein alle 60-kiloisena sitä oikeasti lentää komeasti lattialle siitä voimasta. En tietenkään mene tarkoituksella lähellekään pittiä, mutta ei se riehuvia kännääjiä aina pysäytä levittäytymästä minun luokseni.

Vierailija
16/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ekassa konsertissani kun ihmettelin miten siinä keskellä oli niin mukavasti tilaa ja menin onnellisena siihen odottelemaan keikan alkua :)

Vierailija
17/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändeistäkin varmaan tosi kurjaa, kun yleisö innostuu pittaamaan, eikä seiso paikallaan kädet puuskassa. Eihän bändit koskaan edes kehoita muodostamaan mitään pittiä, kun se laskee tunnelmaa sieltä lavalta katsottuna niin kovin.

Vierailija
18/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Pouta on yksi näistä, jotka ovat olleet moshpitissä. Ihan kommentoijille tiedoksi.

Vierailija
19/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Ap:lla on kyllä iso asenneongelma.

Olen ollut kuskin ominaisuudessa mukana kaikenlaisilla keikoilla ja festareilla. Esimerkiksi Weekendissä on ihan oikeasti ongelma se, että känniset, testosteronia tihkuvat ja olemattomilla aivoilla varustetut nuoret miehet työntävät väkisin keskelle piukkaan pakkautunutta yleisömerta sitä riehumisrinkiään. Et voi koskaan tietää, mihin kohtaan sitä aletaan tunkea.

Siinä ei kyllä hittojakaan kysellä, kuka sellaisen haluaa eteensä ja miten käy pienikoisille naisille (ja pojille). Päälle vaan, ja sulla on "huono huumorintaju" ja "pipo piukalla", jos et tykkää, kun 80-kiloinen kännikala kaatuu päällesi ja talloo jalkasi.

Sieltä alta ei aina edes PÄÄSE pois. Ympärillä siis on tuhat festarivierasta. Tiukassa.

Ja kuten tässä jo moni on todennutkin: myös niillä pienikokoisilla naisilla on oikeus nähdä ja kuulla esiintyjä kunnolla, ihan saman hinnan hekin ovat lipuistaan maksaneet!

Miksi te riehujat ette mene sinne taakse pomppimaan? Hä? Jos käyttäydyt muita häiritsevästi, se on SINUN tehtäväsi väistyä.

Ja ei, nyt ei ole kyse normaalista tanssimisesta, vaan juuri siitä riehumisesta, jossa työnnetään väkisin väkijoukkoa, heilutaan humalaisesti ja jahdataan kaveria.

Vierailija
20/49 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voit kuunnella musiikkia kotonakin. Kaltaistesi pönöttäjien paikka on kotona.

Sinusta siis musiikkia voi kuunnella vain kahdella tavalla: silmiään räpyttämättä ja hievahtamatta tai riehumalla ja tönimällä?

Kasva aikuiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän