Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri elää mielestäni itsepetoksessa, kyllästynyt vakuuttelemaan hänelle asioita sätkynuken tavoin

Vierailija
25.11.2018 |

En jaksa avata aihetta sen tarkemmin, mutta kaverillani on yksi suhteisiin liittyvä ongelma. Hän jatkuvasti vaatii muita sanomaan hänelle että "Kyllä ne asiat järjestyy varmasti!" Rehellisesti, en usko asian järjestyvän. Olen nähnyt tuon kuvion ja tilanteen ja en usko että asia tulee järjestymään. Kaveri elää mielestäni itsepetoksessa. Ja olen kyllästynyt olemaan hänen sätkynukke ja lohduttamaan häntä ja vakuuttelemaan että ko. asia järjestyy. Viimeksi kun puhuimme aiheesta, en enää ollutkaan sätkynukke vaan sen sijaan että sanoisin että kyllä ne järjestyy (AINOASTAAN miellyttääkseni häntä, en oikeasti USKO asian järjestyvän) sanoinkin vaan että TOIVON asian järjestyvän. Ja tästä kaveri loukkaantui, eikä hän kuulemma kysynyt mitä minä toivon, vaan että järjestyykö se asia. Tämä sama levy on soinut about niin kauan kun olemme tunteneet, 1,5 vuotta, eikä loppua näy.

Pahoittelen sekavaa tekstiä, mutta tämä koko kuviokin on aivan järjetön enkä jaksa tätä enää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot mielipiteesi niin kuin se on ja jos kaveri loukkaantuu, niin sitten loukkaantuu.

Vierailija
2/5 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat vain valittaa, mutta eivät halua tehdä asioille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen elää suhteitaan muiden ihmisten mielipiteiden varassa, eikä ole itse tarpeeksi aikuinen ajattelemaan ja tekemään päätöksiä itse, tuskin yksikään suhde tulee toimimaan.

Vierailija
4/5 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi sellainen tapaus. Kaveri valittaa, että elämässä ei ole mitään järkeä. Kaikki on synkkää ja turhaa. Kun sanon, että tarvitsisi varmaankin sitten muuttaa jotain tai hakea apua, jotta tilanne paranisi, niin muuttaa sukkien väriä, mutta ei muuta. Kun sitten jatkan, että se nyt ei ihan ole riittävä muutos koko elämän muuttamiseksi, niin laittaa välit poikki, kun minä olen niin vaativa.

Ihmetyttää, että jos ei kerran kuitenkaan halua mitään muutosta, niin miksi vaivautuu valittamaan. Pitäisi asiat sitten omana tietona eikä kuormittaisi toisia.

Vierailija
5/5 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mikään ei riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi