Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, mikä hirviöäiti lähipiirissä. Syyttää minua lapsensa sairaudesta

Vierailija
25.11.2018 |

Eli kaverini hyvin pieni vauva sai antibioottikuurin. Kyselin syytä tähän, niin sieltä alkoi tulla tekstiä että minä olisin sen aiheuttanut lasteni kanssa (olen lapsen kummitäti).

Lapsella oli ollut tätä vaivaa jo hyvin pienenä, mutta eivät käyttäneet lääkärissä. Vähitellen vaiva paheni, mutta jäivät seuraamaan. Sitten lahjoitin erään omilta lapsilta vanhan jutun, joka oli jäänyt meille pieneksi.. No, he alkoivat käyttää tätä ja vaiva paheni, eikä vieläkään lääkäriin.

Lopulta lapsi oli ihan todella itkuinen ja veivät lääkäriin, sai heti antibiootit ja lääkäri sanoi että todellakin noin pieni olisi pitänyt tuoda heti.

Niin mitä tekee tämä äiti? Alkaa räyhätä minulle, että tämä vaiva/vamma, joka hänen lapselleen on tullut johtuu minun lahjoittamastani tuotteesta, koska hänen sanojensa mukaan "vaiva paheni sen jälkeen"

He olivat itse jatkaneet sen asian (jota en nyt voi mainita koska tunnistettaisiin) käyttöä, eivätkä ole käyttäneet lasta lääkärissä. Ja se on nyt minun vikani.

Todella törkeää.. Voiko perättömistä syytöksistä tehdä rikosilmoituksen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna tekisim lastensuojeluilmoituksen, ellei lääkäri jo ole tehnyt. Pienen lapsen lääkäriin viemättä jättäminen on heitteille jättöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan