Naiset, neuvokaa minkä seksilelun ostan vaimolle lahjaksi
Arvon leidit,
haluaisin ilahduttaa vaimoani jollain hänet tyydyttävällä lelulla, jota hän voisi käyttää yksin tai voisin häntä sen kanssa "auttaa"...
Hän ei ole aikaisemmin kokeillut mitään leluja. Mikä olisi sellainen josta on kiva aloittaa, ja joka tuottaa mahdollisimman hyvän tyydytyksen?
Kommentit (30)
Seksinuken raahaat sille. Kannattaa kokeilla.
Itse puusta veistetty on paras, ja myos huomaavaisin valinta
Vierailija kirjoitti:
Minuakin mieheni on ilahduttanut puusta veistetylla dildolla. Han on niiiiin rakastava ja huomaavainen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin mieheni on ilahduttanut puusta veistetylla dildolla. Han on niiiiin rakastava ja huomaavainen..
Puu on lammin ja luonnollinen materiaali. Puinen seksilelu kannattaa viimeistella ja siloitella huolella. Vaikka kirveella veistetty pinta saattaa nayttaakin miehiselta, se ei kuitenkaan ole lopulliseen tarkoitukseessa se sopivin. Puinen seksilelu pitaakin siis siloittaa, tai, sanoisinko kiilloittaa aivan sileaksi.
Itse valmistetussa puudildossa mielikuvitus asettaa rajat koolle ja muotoilulle!
Vierailija kirjoitti:
Astianpesukone
Astianpesukone on kylla aika ihana! Sita kun ajattelee, tulee ihan kosteaksi!
Jos ei oo rahasta kiinni niin osta Sybian "satula vibra"
Satisfyer Pro 2 ehdottomasti: https://www.hotlips.fi/tuote/satisfyer-pro-2-next-generation-myydyin-kl…
Sain tuon itse rakkaaltani syksyllä synttärilahjksi ja ehdottomasti paras omistamani seksilelu!
Ehdottomasti Satisfyer 2 pro. Pitää varmasti!