Mitä tehdä, kun entiset miessuhteet tuhonneet itsetunnon? En pysty päästämään enää lähelle
Lyhykäisesti kuvailtuna: on huoriteltu, huijattu, hyväksikäytetty, saatu tuntemaan että olen pelkkä p*llu jolla ei mitään arvoa, käyttöesine ja seksilelu. Toinen olikin oikeasti naimisissa (valehteli kaikesta) ja käytti vain seksiin, ja toinen jopa kertoili minusta juttuja tutuilleen, että olen pelkkä lumppu joka haluaa vaihtaa miehiä, haluaa monta miestä yhtä aikaa, ei saa ikinä tarpeekseen, siis keksittyjä paskajuttuja. Nämä tutut katsovat aina pitkään jos satun johonkin samaan paikkaan. Itsetunto on mennyt enkä uskalla enää käydä treffeilläkään, kun tunnen olevani jotenkin viallinen, huono, en yhtään mitään. Haluaisin niin löytää jonkun, joka oikeasti välittäisi, mutta en pysty. Eräskin mies haluaisi tutustua lähemmin, no seksiäkin tietty haluaa, mutta en kykene päästämään lähelle enkä etenkään halua seksiä. Suorastaan ällöttää.
Miten tästä tunteesta pääsisi yli?
Kommentit (4)
Onko pieni kylä/kaupunki vai miksi välität niin paljon mitä muut ajattelevat? Toki inhaa jos tuttuja samassa piirissä. Ihan alkuun kuitenkin, koita kasvattaa pieni naisellinen itsetunto. Olet muutakin kuin mitä muut sinusta ajattelevat, eikä olisi mitään vikaa, vaikka olisit "pelkkä" pillu. Jumalauta olet nainen! :) Jos mies on valehdellut, niin se ei ole sun häpeäsi. Oletko nuori? Tällaiset asiat voi saada liiankin suuret mittasuhteet silloin. Ajattele että ei vaan ollut sinulle sopiva ja jatka matkaa. Olet kuule hyvä tuollaisena kuin olet, herkkänä ja ajattelevana naisena. <3
N39
Miksi et ensin ala nauttia omasta elämästäsi? Näin minäkin pääsin kaikesta yli ja nyt en enää edes kaipaa naista.
En tiedä. Mulla sama ja olen vasta 22. En usko pystyväni välttämättä ikinä hyvään suhteeseen miehen kanssa. En jaksa avata kaikkia kokemuksia mutta juuri tuo esineellistäminen on ollut hyvin voimakasta. Nämä on järkyttäviä asioita mitä kenenkään ei pitäisi kokea.
Kannelmäkeen!
Siellä herra ei pureudu tunnepuoleesi lainkaan.
Saat esineellistää itsesi ihan luvan kanssa.