Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tuntenut ihan järjetöntä vetoa johonkin mieheen joka kanssa oot ollut?

Vierailija
23.11.2018 |

Minä jouduin elämään 40-vuotiaaksi ennenkuin se tapahtui mulle. Ja oon niin kiitollinen. Että voikin löytyä mies jonka kanssa himoitsemme toisiamme kuin sekopäiset. Jostain tällaisesta olen unelmoinut kyllä, mutta en ole tajunnut että sellainen voi oikeasti tapahtua just mulle. Onko se harvinaista? Vai menikö mulla vaan monta vuotta hukkaan kun en tajunnut mitä miehessä pitää olla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sekään mies ei tee kotitöitä, joten tee itsellesi palvelus ja jätä se sika.

Vierailija
2/17 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen uusi suhde ekat puoli vuotta. Nauti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vuotta jo:)

Vierailija
4/17 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies on ollut, uskomatonta vetovoimaa....harmi että se kesti vain kolme kuukautta. Vietimme monta tuntia sängyssä, en tiedä tulenko tuntemaan kehenkään yhtä suurta intohimoa.

Vierailija
5/17 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kestäny nyt 3,5 vuotta ja asumme jo samassa taloudessa. Ei ole sika joka ei tee kotitöitä. Sellaisen kanssa menin aiemmin tekemään lapsen.. no nyt iloitsen tästä mitä mulla on.

En puhu nyt intohimosta jota ”aina” on suhteen alussa. Tämä on sitä x1000 000.

Ap

Vierailija
6/17 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies on ollut, uskomatonta vetovoimaa....harmi että se kesti vain kolme kuukautta. Vietimme monta tuntia sängyssä, en tiedä tulenko tuntemaan kehenkään yhtä suurta intohimoa.

Luultavasti et. Tiedän sen siitä, että olen juuri sellainen mies ja useimmat exät ovat tunnustaneet, että kaipaavat edelleen seksiä kanssani. Yksikään mies jälkeeni ei ole kyennyt antamaan kunnon nautintoa.

Vierailija
7/17 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varsinaisesti, mutta tunnen kyllä käsittämätöntä vetovoimaa yhteen ystävämieheen vaikka ei olla oltu eikä koskaan tullakaan olemaan lähemmin tekemisissä. En tiedä mikä tässä miehessä on, ei ole erityisen komea eikä itsevarma, pikemminkin melko persoonallinen tapaus. Silti huomaan ihastelevani häntä hyvin usein. Ollaan kuitenkin vankasti parisuhteissa molemmat ja ikäeroakin on ihan liikaa joten ystävyys saa riittää.

Vierailija
8/17 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Harmi kyllä tuo mies on naimisissa ja minä myös, siksi suhde jäi yhden yön mittaiseksi. Edelleen tapaamme työn merkeissä silloin tällöin ja salamat räiskyvät. Ikinä kenenkään muun kanssa ei ole ollut vastaavaa sitä ennen eikä sen jälkeen. Minä olisin ollut jopa valmis jättämään perheeni siinä hetken huumassa, onneksi en tehnyt mitään typerää. Näin on parempi, mutta yhä edelleen mietin häntä viikoittain. Elämä on ihan hyvää näin, mutta melko tasaista ja tylsää. Hänen kanssaan tylsyys olisi jäänyt taakse, mutta vaihtunut epävarmuuteen. Tulen varmasti jossittelemaan lopun elämääni, eniten harmittaa ettemme tavanneet joskus sinkkuina vielä ollessamme.

Vierailija
9/17 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kannelmäen nukke sai mut sekasin.

N55

Vierailija
10/17 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ei mitään kuvitelmaakaan siitä miltä sellainen voisi tuntua.

Vierailija
11/17 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei siitä kuitenkaan olisi voinut tulla mitään enempää, vaikka kumpikin olisi halunnut. En ole nähnyt miestä yli kymmeneen vuoteen, mutta joskus silti mietin häntä.

Olen onnellisesti parisuhteessa ollut jo useamman vuoden ja lapsiakin on, mutta silti välillä huomaan palanneeni tiettyihin hetkiin, joita hänen kanssaan koin. Rakastan nykyistäni, enkä vaihtaisi, mutta jotain tuossa miehessä oli.

En ole keksinyt mitä, enkä osaa sitä selittää.

Vierailija
12/17 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kävi noin. Nyt onnellisesti naimisissa.

Vierailija
13/17 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kokenut. Jo ensi tapaamisella kipinät sinkoilivat ja olemme tapailleet siitä asti. Joskus vain kemiat kohtaavat, ja vetovoima kahden ihmisen välillä on aivan uskomaton. Hänen ihonsa tuoksu saa pääni sekaisin ja hänen katseensa saa polveni veteliksi.

Mistä lie johtuu, joskus miehen tuoksu tuntuu jopa pahalta eikä vetovoimaa vain ole vaikka sitä jopa toivoisi. Muistan yhteiset hetkemme ja nämä tunteet vielä kuolinvuoteellani.

Vierailija
14/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olemme nyt erittäin onnellisesti naimisissa :) Ja samoin piti odottaa n 40-vuotiaaksi. On ihanaa!

Vierailija
15/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen uusi suhde ekat puoli vuotta. Nauti!

Sama. Miksi edes olla jonkun kanssa, jote ei himoitse? Alkuhuuman panetus on törkeetä, että on melkein vaikea pysyä paikoillaan :)

Vierailija
16/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta se vaikutti negatiivisesti minuun ja muuhun elämään. Jätin sen.

Vierailija
17/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti et. Tiedän sen siitä, että olen juuri sellainen mies ja useimmat exät ovat tunnustaneet, että kaipaavat edelleen seksiä kanssani. Yksikään mies jälkeeni ei ole kyennyt antamaan kunnon nautintoa.

Seksissä on kyllä enemmän kysymys läheisyydestä ja rakkaudesta ja niiden kokemisen tuottamasta nautinnosta kuin teknisestä taituruudesta ja sen tuottamasta nautinnosta. Seksi on tapa osoittaa rakkautta. Kysymys on myös kyvystä kokea läheisyyttä ja rakkautta ja kyvystä osoittaa niitä toiselle. Silloin puhutaan enemmän henkisestä kuin fyysisestä tasosta. Näiden yhdistelmästä mutta niin että henkisyys korostuu.

Olen kokenut mitä tarkoittaa kun rakastaja on teknisesti taitava ja kykenee tuottamaan äärimmäistä fyysistä nautintoa, mutta sitä ei voi verrata henkisen läheisyyden tuottamaan nautintoon kun pienikin kosketus on täynnä rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän