Kyleena ja seksi
Kuinka pian olette harrastaneet seksiä kyleenan laiton jälkeen? mulle viikko sanottiin, mut viispäivää menny, eikä oireita mtn. ja hillitön panetus :'D
Iltasin saattaa selkää vähä jomottaa. En edes vuoda.
Pelottaa myös et olis tullut ulos huomaamatta, koska kipuja ja vuotoa oli vain asennuspäivänä enkä löydä lankoja, ehkä mun sormet on vaa liian lyhyet..
Kontrollikäynti vasta puolevuode päähän. Oon lukenu et n.kuukaude pääst pitäs tarkistaa.. Miten teillä ollut? Aika mielestäni liian pitkän ajan päähän...
Muutenkin olisi kiva kuulla kokemuksia kyleenasta.
Ja olen siis 26v synnyttämätön nainen.
Kiitos vastauksista kaikille. :)
Kommentit (8)
Noh.. vaimo laittoi synnytyksen jälkeen ja eipä ole haluttanu sen jälkeen. Vuotoakin ollut kuulemma lähes kokonajan ja tästä on nyt useampi kuukausi.
Eikö sielä puhuttu noista asioista? En tiedä tuosta merkistä, taitaa kuitenki olla hormonikierukka kyseessä? Mulla Mirena. Seksiä sai harrastaa vaikka samana päivänä. Ei mitään kieltoa. Se vain jos ensin on ilman mitään ja sit ottaa kierukan kannattaa harrastaa seksiä viikko kumin kans..
Niin ja miksiköhä yleensä on joku kontrollikäynti? Siis ku mun ei ole ikinä tarvinnut käydä mirenan käytön jälkeen..
Aika vähän puhuttiin. Siksi kyselen. Enkä jännitykseltäni itse tajunnut kaikkea askarruttavaa kysyä. Joo matalahormonisempi kuikierukka kuin mirena kyseessä. :)
Mulle sanottii et viikko, mut aloin kyseenalaistaa et onko niin tarkkaa, kun netistä just luin et jotkut harrastaa heti. Sen tulehdusriskin takia varmaan ja et ehkäsy.tulee voimaan, luulen mä..
Ja tarkastus siksi et siellä katsotaan että kaikki on kunnossa. Tosi pitkä aika puolvuotta siihen, et tietää et kaik on ok. Etenki ku luin et kuukaude pääst suunillee täytys käyä tarkistaa. Itse ainaki haluun tietää et kaik ok. kun vierasesine on tungettu sisuskaluihin. Kyl mä viel huomenna gynelle soitan.
Mulle sanoi lääkäri, joka laitto kyleenan, että ehkäisyteho alkaa samantien ja voi vaikka heti käynnin jälkeen harrastaa seksiä. Miekään en tunne sormilla omia lankojani, mut mies tuntee joskus ja lääkäri tunsi. Voi siis olla sormien yltämisestä kiinni. En muuten muista et oisin ite saanu kontrolliaikaa ollenkaan, enkä kyllä tarvinnutkaan.
Up