Haluaisiko joku ennustaa minulle?
Kiinnostais tietää, mitä tuleman pitää. Mulla on tylsää näin perjantai-iltana, joten mulle saa ennustaa leikkimielisesti/ei-leikkimielisesti :)
Kommentit (5)
Menet baariin ja joku mies tulee humalassa sönköttämään sulle, ei ymmärrä mennä pois pyynnöistä huolimatta.
Pimpsasssa kasvaa karvoja, jotka häiritsevät sinua. Yrität sheivata, mutta ne kasvavat aina takaisin. Tämä masentaa sinua toisinaan. Juot kahvia. Tiedostat, että sinun pitäisi liikkua enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Menet baariin ja joku mies tulee humalassa sönköttämään sulle, ei ymmärrä mennä pois pyynnöistä huolimatta.
Silloin harvoin kun käyn niin kyllä ne tajuaa sanomattakin lähteä pois :D
Näen ristallipallosta tulevan kihisepidemian läheisillesi ja itsellesi.... hmmm odotapa hetki........... Voi kauhistus tulet kärsimään myös emättimen kuivuudesta ja jättisuurista peräpukamista. Nää kaikki tulee tapahtumaan about viikon sisällä.
Näen lampaita, jotka syövät sieniä, mutta sienet kasvavat hirviöiksi ja lampaat juoksevat pois, hirviösienet uhkaavat kaikkia, mutta messias syö kaikki sienihirviöt, ja tuhat vuotta on rauha kunnes hirviösienet ottavat valtaansa messiaan ja koko maailma kärsii sienien hirmuvaltaa 1000 vuotta. Mutta uusi messias nousee joka tuhoaa sienimessiaan ja oikeuden valtakunta perustetaan sienien raunioille.