Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko joku ennustaa minulle?

Vierailija
23.11.2018 |

Kiinnostais tietää, mitä tuleman pitää. Mulla on tylsää näin perjantai-iltana, joten mulle saa ennustaa leikkimielisesti/ei-leikkimielisesti :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen lampaita, jotka syövät sieniä, mutta sienet kasvavat hirviöiksi ja lampaat juoksevat pois, hirviösienet uhkaavat kaikkia, mutta messias syö kaikki sienihirviöt, ja tuhat vuotta on rauha kunnes hirviösienet ottavat valtaansa messiaan ja koko maailma kärsii sienien hirmuvaltaa 1000 vuotta. Mutta uusi messias nousee joka tuhoaa sienimessiaan ja oikeuden valtakunta perustetaan sienien raunioille.

Vierailija
2/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet baariin ja joku mies tulee humalassa sönköttämään sulle, ei ymmärrä mennä pois pyynnöistä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsasssa kasvaa karvoja, jotka häiritsevät sinua. Yrität sheivata, mutta ne kasvavat aina takaisin. Tämä masentaa sinua toisinaan. Juot kahvia. Tiedostat, että sinun pitäisi liikkua enemmän.

Vierailija
4/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet baariin ja joku mies tulee humalassa sönköttämään sulle, ei ymmärrä mennä pois pyynnöistä huolimatta.

Silloin harvoin kun käyn niin kyllä ne tajuaa sanomattakin lähteä pois :D

Vierailija
5/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ristallipallosta tulevan kihisepidemian läheisillesi ja itsellesi.... hmmm odotapa hetki........... Voi kauhistus tulet kärsimään myös emättimen kuivuudesta ja jättisuurista peräpukamista. Nää kaikki tulee tapahtumaan about viikon sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi